Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Consulent WMO

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

15 jul 2024

Einddatum:

15 okt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 jul 2024

Omschrijving van de opdracht

Als Wmo consulent informeer en adviseer je inwoners rondom voorzieningen en begeleiding in het kader van de Wmo en verwijs je zo nodig door. Tijdens huisbezoeken bespreek je de zorgbehoefte en achterhaal je de vraag achter de vraag.

Je bent op je best als je bezig bent met:

  • Adviseren van inwoners over mogelijke oplossingen voor de aanwezige problematiek en regie voeren op complexe zaken. Hierbij focus je op de eigen kracht van inwoners en hun sociale netwerk;

  • Stellen van indicaties en zorgen voor relevante rapportages, zoals plannen van aanpak en budgetplannen bij PGB;

  • Evalueren en onderhouden van contacten met leveranciers en relevante specialisten voor (medisch) advies;

  • Voorlichten op het gebied van voorzieningen en beantwoorden van vragen en klachten van inwoners;

  • Signaleren van ontwikkelingen en input leveren voor eventuele beleidsbijstellingen;

  • Actief de samenwerking opzoeken met collega’s Werk en Inkomen, Sociale Kaart Oisterwijk (voorliggende voorzieningen) en het Loket Wegwijs Oisterwijk van de gemeente Oisterwijk.



Functieprofiel

Je bent iemand die denkt in mogelijkheden! Hierbij kan je omgaan met beperkingen, belemmeringen en tegenstelling. Je hebt affiniteit, kennis van en inzicht in de doelgroepen. Je bent een échte teamplayer, denkt mee en werkt waar nodig samen!
 

  • Je hebt een HBO opleiding afgerond en hebt tenminste 1 jaar aantoonbare ervaring als Wmo-consulent;

  • Paramedische kennis is een pré;

  • Ervaring met complexe Wmo-problematiek;

  • Iemand die goed kan samenwerken en communicatief vaardig en empathisch is;

  • Ervaring in het werken met gemeentelijke geautomatiseerde systemen;

  • Je bent resultaatgericht, kan goed plannen en prioriteiten stellen;

  • Je neemt initiatief, bent creatief en innovatief, maar zeker ook accuraat in het naleven van rechtmatigheid en doelmatigheid;

  • Een positieve, op samenwerking gerichte werkhouding.


Start: Z.s.m.
Duur: 3 maanden
Uren: 24-36 uur per week.

Voor vragen over de opdracht kunt u terecht bij Flexwest Brabant via het systeem.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.