Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beleidsmedewerker verkeer & vervoer

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

3 okt 2022

Einddatum:

30 sept 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Hoe een dag van een beleidsmedewerker verkeer en vervoer in Oisterwijk eruit ziet? Je start je dag op met een kop koffie en een gezellig praatje met collega’s. Voordat je het weet is het tijd voor je eerste overleg: een gesprek met de Provincie over ontwikkelingen en implementatie van beleid. Aansluitend praat je de wethouder bij en bespreken jullie samen een te volgen verkeersstrategie. Na een heerlijke pauzewandeling door het Lindepark of een fijne lunch in onze Brasserie O’44 bel je ’s middags met een inwoner die een vraag heeft over een gevaarlijke verkeerssituatie. De volgende dag zit je op een inspraakbijeenkomst –die je zelf in overleg met collega’s hebt georganiseerd- om met bewoners de laatste stand van zaken over een nieuw te ontwikkelen fietspad te bespreken. Daar haal je ook goeie ideeën op. Een leuke baan in een gezellig team, waar altijd iets gebeurt. Als beleidsmedewerker verkeer en vervoer heb je een gevarieerd takenpakket met veel verschillende contacten.

Wat ga je allemaal doen?

  • Beleid ontwikkelen op het gebied van verkeer en vervoer in relatie tot gebiedsontwikkeling, landschapsinrichting en economische ontwikkeling;

  • Het zoeken van in- en extern draagvlak voor beleidsstrategieën;

  • Zorg dragen voor uitvoering van plannen die voortkomen uit het beleidsplan;

  • Het adviseren van bestuur en management over de beleidsontwikkeling op gebied van verkeer en vervoer;

  • Het voeren van regie en participeren in diverse overlegvormen met belanghebbenden en betrokken instanties met het oog op ontwikkeling en implementatie van beleid en belangenbehartiging op het gebied van verkeer en vervoer;

  • Het organiseren en begeleiden van (inspraak)bijeenkomsten en overlegvormen, alsmede de informatieverstrekking en de communicatie over plannen;

  • Het verstrekken van informatie en zorgen voor correspondentie op gebied van verkeer en vervoer;

  • Het bewaken van de budgetten;

  • Zorg dragen voor bewaking en rapportage over voortgang, uitputting van middelen van beslismomenten;

  • Communiceren met belanghebbenden: geven van antwoord op vragen of verzoeken van bedrijven of inwoners;

  • Adviseren over aanpassen van beleid;

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.