Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland
Begindatum:
12 jan 2026Einddatum:
8 dec 2026Publicatiedatum:
18 dec 2025Deze opdracht zetten we opnieuw uit vanwege de noodzaak van meer capaciteit op de afdeling.
Als klantmanager Inburgering vorm je een klantbeeld tijdens de brede intake. Met de in kaart gebrachte mogelijkheden, talenten, ervaringen, wensen en belemmeringen van de inburgeraar stellen jij en de inburgeraar een op maat gemaakt Plan Inburgering en Participatie (PIP) op.
In het PIP geef je vervolgens een passend en realistisch advies over het inburgeringstraject. Ook maak je samen met de inburgeraar concrete afspraken over inburgeren en participeren. Je stuurt zoveel mogelijk aan op zelfredzaamheid van de inburgeraar. Tijdens het inburgeringstraject houd je voortdurend de vinger aan de pols en bewaakt de voortgang. Als de situatie daarom vraagt, stuur je bij.
Daarnaast:
zorg je voor de administratie en rapportages in onze digitale systemen
houd je contact met de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) en andere betrokken partijen
onderhoud je “warme” contacten met onze samenwerkingspartners, waaronder WerkCorporatie, COA, maatschappelijk begeleider, taalaanbieders en andere (regionale) partners
coördineer je en voer je taken uit vanuit het Participatieverklaringstraject.
De opdrachtgever is de Gemeente Noordoostpolder.
De interviews worden gepland via Teams ZSM na de sluitingsdatum van indienen offertes.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en competenties.
Optie tot verlenging: 1 x 12 maanden
Hybride: Geen verdere informatie
Aantal professionals of FTE: 1 persoon
Overig algemeen: Deze opdracht zetten we opnieuw uit vanwege de noodzaak van meer capaciteit op de afdeling.