Koningstraat 13, 9101 LP Dokkum, Nederland
Begindatum:
1 jun 2022Einddatum:
1 aug 2022Uren per week:
24Publicatiedatum:
11 mei 2022Voor de gemeente Noardeast-Fryslan zijn we met onmiddellijke ingang op zoek naar:
Werknaam functie | Ambtelijk secretaris ondernemingsraad |
Code functie | 7.2.0.06 |
HR21-profiel | Medewerker administratief en secretarieel I |
Afdeling | Bedriuwsfiering |
Team | Sekretariaat Bestjoer & Management |
Inhuur | 24 uur per week voor de duur van 2 maanden i.v.m. ziektevervanging – optie tot verlenging |
Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter
Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.
Afdeling en team
Als ambtelijk secretaris ondernemingsraad werk je in het team Sekretariaat Bestjoer & Management van de afdeling Bedriuwsfiering. De taak van het team Sekretariaat Bestjoer & Management is het ondersteunen van inhoudelijke en procesmatige werkprocessen van colleges, directie, management en ondernemingsraad. Het gaat in dit team om een mix van verschillende ondersteunende functies.
Het team Sekretariaat Bestjoer & Management werkt nauw samen met het college van burgemeester en wethouders.
De werkzaamheden als ambtelijk secretaris
Als ambtelijk secretaris werk je binnen de ondernemingsraad. De ambtelijk secretaris van de ondernemingsraad biedt naast secretariële en organisatorische ondersteuning ook advies aan de leden van de ondernemingsraad met betrekking tot de bevoegdheden op grond van de WOR.
Als ambtelijk secretaris: