Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ambtelijk secretaris ondernemingsraad

Koningstraat 13, 9101 LP Dokkum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 24 Friesland

Begindatum:

1 jun 2022

Einddatum:

1 aug 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

11 mei 2022

Voor de gemeente Noardeast-Fryslan zijn we met onmiddellijke ingang op zoek naar:

Werknaam functie

Ambtelijk secretaris ondernemingsraad

Code functie

7.2.0.06

HR21-profiel

Medewerker administratief en secretarieel I

Afdeling

Bedriuwsfiering

Team

Sekretariaat Bestjoer & Management

Inhuur

24 uur per week voor de duur van 2 maanden i.v.m. ziektevervanging – optie tot verlenging

Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter

Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.

Afdeling en team

Als ambtelijk secretaris ondernemingsraad werk je in het team Sekretariaat Bestjoer & Management van de af­deling Bedriuwsfiering. De taak van het team Sekretariaat Bestjoer & Management is het on­dersteunen van inhoudelijke en procesmatige werkprocessen van colleges, directie, management en ondernemingsraad. Het gaat in dit team om een mix van verschillende ondersteunende functies.
Het team Sekretariaat Bestjoer & Management werkt nauw samen met het college van burgemeester en wethouders.

De werkzaamheden als ambtelijk secretaris

Als ambtelijk secretaris werk je binnen de ondernemingsraad. De ambtelijk secretaris van de onderne­mingsraad biedt naast secretariële en organisatorische ondersteuning ook advies aan de leden van de ondernemingsraad met betrekking tot de bevoegdheden op grond van de WOR.
 

Als ambtelijk secretaris:

  • Ondersteun je de ondernemingsraad inhoudelijk bij het opstellen van advies- en instemmings­cor­res­pon­den­tie, richtlijnen en voorstellen;
  • Bewaak en verzorg je het proces van de voortgang en afdoening van besluiten van de on­der­nemingsraad;
  • Ben je in- en extern aanspreekpunt en informeer je de leden van de ondernemingsraad over procedures en wetgeving;
  • Verricht je uitvoerende, administratieve en secretariële werkzaamheden ten behoeve van de ondernemingsraad;
  • Kun je prioriteiten stellen aan de verschillende interne en externe verzoeken voor de agenda van het ondernemingsraad overleg;
  • Ben je verantwoordelijk voor het bewaken van diverse administratieve processen en het aanspreken van collega’s op de voortgang hiervan;
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.