gemeente Noardeast-Fryslan
Koningstraat 13, 9101 LP Dokkum, Nederland
Publicatiedatum:
11-05-2022Sluitingsdatum:
19-05-2022Begindatum:
01-06-2022Einddatum:
01-08-2022Voor de gemeente Noardeast-Fryslan zijn we met onmiddellijke ingang op zoek naar:
Werknaam functie | Ambtelijk secretaris ondernemingsraad |
Code functie | 7.2.0.06 |
HR21-profiel | Medewerker administratief en secretarieel I |
Afdeling | Bedriuwsfiering |
Team | Sekretariaat Bestjoer & Management |
Inhuur | 24 uur per week voor de duur van 2 maanden i.v.m. ziektevervanging – optie tot verlenging |
Noardeast-Fryslân, een gemeente met karakter
Gastvrijheid, zorg voor elkaar, openheid en trots. Daar staan wij voor. Het liefst doen wij de dingen samen en persoonlijk. We zijn niet van de woorden, maar van het doen. Echte vakmensen en doorzetters. Trots op onze Fryske taal en cultuur. Wij leggen als overheidsorganisatie de lat hoog als het gaat om betrouwbaarheid, integriteit en professionaliteit.
Afdeling en team
Als ambtelijk secretaris ondernemingsraad werk je in het team Sekretariaat Bestjoer & Management van de afdeling Bedriuwsfiering. De taak van het team Sekretariaat Bestjoer & Management is het ondersteunen van inhoudelijke en procesmatige werkprocessen van colleges, directie, management en ondernemingsraad. Het gaat in dit team om een mix van verschillende ondersteunende functies.
Het team Sekretariaat Bestjoer & Management werkt nauw samen met het college van burgemeester en wethouders.
De werkzaamheden als ambtelijk secretaris
Als ambtelijk secretaris werk je binnen de ondernemingsraad. De ambtelijk secretaris van de ondernemingsraad biedt naast secretariële en organisatorische ondersteuning ook advies aan de leden van de ondernemingsraad met betrekking tot de bevoegdheden op grond van de WOR.
Als ambtelijk secretaris:
- Ondersteun je de ondernemingsraad inhoudelijk bij het opstellen van advies- en instemmingscorrespondentie, richtlijnen en voorstellen;
- Bewaak en verzorg je het proces van de voortgang en afdoening van besluiten van de ondernemingsraad;
- Ben je in- en extern aanspreekpunt en informeer je de leden van de ondernemingsraad over procedures en wetgeving;
- Verricht je uitvoerende, administratieve en secretariële werkzaamheden ten behoeve van de ondernemingsraad;
- Kun je prioriteiten stellen aan de verschillende interne en externe verzoeken voor de agenda van het ondernemingsraad overleg;
- Ben je verantwoordelijk voor het bewaken van diverse administratieve processen en het aanspreken van collega’s op de voortgang hiervan;
Documenten:
- Werkeninfriesland_050831.pdf
Vind jouw droomopdracht
Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

