Begindatum:
1 aug 2024Einddatum:
31 jul 2025Uren per week:
maximaal 24Publicatiedatum:
5 jun 2024Opdracht omschrijving
Adviseert met betrekking tot grondtransacties voor zover betrekking hebbend op bedrijventerrein Bijsterhuizen en in voorkomende gevallen overige stedelijke opgaven;
Stelt in voorkomende gevallen een aan- of verkoopplan op;
Coördineert en initieert aan- en verkoopprocessen van complexe aard (kostenverhaalsovereenkomsten);
Draagt zorg voor het opstellen van overeenkomsten.
De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.
Verantwoordelijkheden
Ziet toe op correctheid en tijdigheid van processen;
Voert onderhandelingen met private partijen en andere overheden namens de GR Bijsterhuizen op het gebied van grondzaken (beleidsmatig, juridisch, financieel);
Legt verantwoording af aan de gemeente Nijmegen en rapporteert aan het bestuur van de GR Bijsterhuizen.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 augustus 2024 tot en met 31 juli 2025 voor maximaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. (Indien het cv (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het cv is in het Nederlands gesteld in lettertype Arial 10 (of vergelijkbaar) en bij voorkeur in PDF-formaat. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het cv dient ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria gegeven antwoorden. Daarnaast dient u bij alle eisen en de gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het cv en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit kan leiden tot uitsluiting.
Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo- niveau in een relevante richting;
Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring sinds 2019 als Senior Adviseur Grondzaken bij een 150.000+ gemeente;
Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring sinds 2010 op het gebied van grondexploitaties, gebiedsontwikkeling en uitgifte van (regionale) bedrijfsterreinen.
Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring sinds 2010 op het gebied van verwerving van (strategische) grondposities binnen grootschalige projectlocaties;
Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring sinds 2010 met tijdelijk beheer van grondposities en opstallen binnen projectlocaties;
Aantoonbaar goed bekend en affiniteit met het gebied en de problematiek in de regio rondom Nijmegen met betrekking tot de vastgoedmarkt.
Aantoonbaar minimaal 10 jaar ervaring sinds 2010 met werken voor een gemeenschappelijke regeling van meerdere gemeenten.
Wensen
Geef maximaal 2 voorbeelden van na 2010, waaruit blijkt dat je beschikt over commerciële vaardigheden en ervaring hebt met onderhandelen. Elk overtuigend voorbeeld scoort 15%; (30%)
Geef maximaal 2 voorbeelden van na 2010, waaruit blijkt dat je ervaring hebt met organiseren en coördineren. Elk overtuigend voorbeeld scoort 15%; (30%)
Geef maximaal 2 voorbeelden van na 2010, waaruit blijkt dat je ervaring hebt met het werken in bestuurlijk gevoelige omgevingen. Elk overtuigend voorbeeld scoort 15%; (30%)
Je woont in Nijmegen of omgeving in verband met flexibele beschikbaarheid. (10%)