thumbnail
thumbnail

Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie

Mariënburg 30, 6511 PS Nijmegen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 75,00
36 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

7 sept 2023

Organisatie
Bureau Uitkeringsadministratie is een onderdeel van de afdeling Zorg en Inkomen. Op tijd en accuraat verwerken van de financiële mutaties zorgt voor onder andere rechtmatig verstrekken van de uitkeringen. Dat doen we niet alleen door middel van administratieve taken, maar ook door tijdig uitkeringsgerechtigden (telefonisch) te benaderen.

De huidige inhuur zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht. 

Omschrijving van de opdracht
Als financieel medewerker Uitkeringsadministratie bent je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het tijdig en juist uitbetalen van de uitkeringen. Je verricht onderzoek met betrekking tot inkomsten van de burger, je rapporteert en verwerkt inkomsten met het oog op een rechtmatige maandelijkse verstrekking van de uitkering. Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Tot slot heb je contacten met klanten en ben je een vraagbaak voor in- en externe relaties op het
gebied van financieel-administratieve verwerking.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2023 tot en met 31 december 2023 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 4 keer 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Aantoonbaar minimaal opleiding op MBO- niveau op financieel- administratief gebied.

  • Minimaal 2 jaar recente ervaring (sinds 2020) met het automatiseringssysteem GWS-4all.

  • Minimaal 2 jaar recente ervaring (sinds 2020) met relevante wet- en regelgeving binnen het veld van de sociale zekerheid.

Gunningscriteria

  • Kennis van de Participatiewet; Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 20%.

  • Ervaring met geautomatiseerde financiële systemen. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.

  • Ervaring in gespreksvoering met klanten. Geef twee voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 15%.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.