Raadhuisplein 6, 6585 AP Mook, Nederland
Begindatum:
12 aug 2024Einddatum:
1 dec 2024Uren per week:
24-28Publicatiedatum:
24 jul 2024Opdracht omschrijving
Binnen de Afdeling Sociaal, team Publiekszaken zoeken wij (twee) allround medewerker(s) Burgerzaken.
Je krijgt energie van dienstverlening en klantcontact. Je luistert goed naar mensen en vraagt door om de vraag of het verzoek helder te krijgen. Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van het werk en werkt secuur en planmatig. Je houdt er van om samen te werken en gedraagt je collegiaal en professioneel. Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.
Verantwoordelijkheden
Je behandelt onder andere aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen, verhuizingen, verklaringen omtrent gedrag, uittreksels, afschriften en je maakt aktes van de burgerlijke stand op. Je verwerkt dit vervolgens in de basisregistratie personen (BRP). Je draagt daarbij zorg voor de juiste administratieve afhandeling en bent zo mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en de Burgerlijke Stand. Naast de administratieve handelingen is het ook belangrijk dat je een scherp oog hebt voor mogelijke fraude.
Beschikbaarheid
De kandidaat/kandidaten is/zijn inzetbaar vanaf 12 augustus 2024 (of eerder indien mogelijk) tot en met 1 december 2024 voor (beiden) 24-28 uur per week. De inhuuropdracht(en) kan/kunnen optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht(en) zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. Onderstaande onderdelen zijn hierin duidelijk terug te vinden.
Aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied burgerzaken
MBO werk- en denkniveau
Nederlandse taal (vloeiend) spreken en schrijven
Wensen
Opleiding en certificaten - Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma) (10%) - Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma)+ een afgeronde vakopleiding BOBZ of één of meerdere diplomalijnen op NLQF-niveau 4 (Basis) van het Diploma stelsel van de NVVB (30%) - Minimaal MBO werk- en denkniveau (Nederlands Diploma)+ een afgeronde vakopleiding BOBZ of één of meerdere diplomalijnen op NLQF-niveau 4 (Basis) van het Diploma stelsel van de NVVB + aantoonbaar voldoen aan 2 aanvullende ontwikkeltrajecten gerelateerd aan burgerzaken (40%)
CV - expertise , inclusief kennis en kunde medewerkers Burgerzaken' Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde: - Kennis van burgerzaken 10% - Kennis van gemeentelijke burgerzaken + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit, en leergierigheid 20% - Kennis van gemeentelijke burgerzaken + een aantoonbare flinke dosis flexibiliteit, en leergierigheid + in staat initiatief te nemen en het nemen van eigenaarschap 30%.
CV - expertise , inclusief kennis en ervaring medewerkers Burgerzaken' Uit de CV wordt duidelijk of kandidaat voldoet aan de navolgende kennis en kunde: - Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers 10% - Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers + ervaring met burgerzakenapplicatie 20% - Kennis van gemeentelijke burgerzaken met klantcontact burgers + ervaring met meerdere burgerzakenapplicaties 30%