Medewerker zorgadministratie

Gemeente Montferland

Bergvredestraat 10, 6942 GK Didam, Nederland

Sluit over 10 dagen
80 32 - 36 Gelderland

Begindatum:

8 sept 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

28 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Montferland is een gemeente in het oosten van de provincie Gelderland. Met een oppervlakte van ca. 110 km² en ruim 36.000 inwoners heeft Montferland een schakelfunctie tussen de regio Achterhoek en de Stadsregio Arnhem-Nijmegen. De gemeente bestaat uit 12 kernen: Azewijn, Beek, Braamt, Didam, 's-Heerenberg, Kilder, Lengel, Loerbeek, Loil, Nieuw-Dijk, Stokkum en Zeddam.

Het gemeentebestuur is gevestigd in Didam.

Team Team bedrijfsbureau sociaal domein
In verband met een aanbesteding worden onze bestaande cliënten opnieuw geïndiceerd. Per 1 januari 2026 verandert de systematiek van een lumpsumfinanciering naar een p*q financiering met omschreven producten en vaststaande tarieven. Het gaat hierbij om cliënten met een indicatie op grond van de Jeugdewet en de Wmo.

Om dit project in goede banen te leiden zijn we op zoek naar een ervaring administratief medewerker Zorgadministratie die:

  • Een planning en overzicht maakt van te herindiceren cliënten

  • Deze planning bewaakt en bijstelt

  • De administratieve afhandeling van de herindicaties in het gemeentelijk systeem verzorgt, inclusief het schrijven van de beschikkingen.

Vereisten / knock-out criteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Een aantoonbare afgeronde mbo bachelor opleiding;

  3. Aantoonbare werkervaring met zorgadministratie in de afgelopen 3 jaar;

  4. Aantoonbare werkervaring met administratieve afhandelingen van beschikking en berichten verkeer in de afgelopen 3 jaar;

  5. Aantoonbare kennis van X-works (benoem dit duidelijk in het cv);

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Medewerker zorg administratie binnen een gemeente (40 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met X-works binnen een gemeente (25 punten);

  3. Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor in de richting (welke passende opdracht willen jullie hier zien? … (25 punten);

  4. Een maximum uurtarief exclusief woon-werk verkeer en Fee (10 punten).
    a. tot 70,00,- (10 punten);
    b. tot 80,00,- (5 punten);
    c. hoger dan 80,00,- (0 punten). 

Competenties

  • zelfstandig

  • secuur

  • communicatief vaardig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende opdrachtnemer.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma, Di, Wo, Do, Vrij
Is hybride werken mogelijk: Nee

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 12 juni 2025 van 13.00 uur tot 15.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk dinsdag 10 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Deze mag niet ouder zijn dan zes (6) maanden en moeten dezelfde screeningsprofielen bevatten als gevraagd. De VOG dient voor de startdatum in het bezit te zijn van de gemeente Montferland. Het niet kunnen overleggen van een geldige VOG is een ontbindende voorwaarde.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Montferlandmag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Montferland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur