Toezichthouder/Directievoerder

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 6 dagen
100 36 Noord-Brabant

Begindatum:

15 jul 2025

Einddatum:

15 jan 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

14 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Over de organisatie
Gemeente Moerdijk is een ambitieuze organisatie met een informele werksfeer. Er wordt actief geïnvesteerd in professionele ontwikkeling en samenwerking. Je komt in een team waar vertrouwen, kwaliteit en persoonlijke groei centraal staan.

Omschrijving van de opdracht
Voor de gemeente Moerdijk zijn wij per direct op zoek naar een ervaren directievoerder civiele techniek. In deze rol geef je uitvoeringstoezicht en stuur je civieltechnische projecten aan in de openbare ruimte – met een focus op zowel bovengrondse als ondergrondse infrastructuur (riolering, verharding, kabels en leidingen).

Je bent verantwoordelijk voor de projectbegeleiding tijdens de realisatiefase, inclusief financiële bewaking, afstemming met stakeholders en kwaliteitsborging. De gemeente biedt een detavast-constructie aan: na een jaar detachering is het de intentie dat je in dienst treedt.

Werkzaamheden

  • Directievoering over civieltechnische projecten (RAW/UAV)

  • Toezicht op uitvoering van aannemers en netbeheerders

  • Deelname aan bouwvergaderingen en verslaglegging

  • Bewaken van budget, planning en kwaliteit

  • Administratieve projectverantwoording (o.a. meer- en minderwerk)

  • Afstemming met projectleiders, beheerders, aannemers, nutsbedrijven en inwoners

Jouw profiel

  • Afgeronde MBO of HBO opleiding Civiele Techniek (MTS/HTS)

  • Ruime ervaring als directievoerder bij civiele projecten (gemeente of ingenieursbureau)

  • Ervaring met ondergrondse infrastructuur (riolering, kabels, leidingen)

  • Kennis van RAW-systematiek en UAV

  • Zelfstandig, communicatief sterk, verantwoordelijk en nauwkeurig

  • Beschikbaar voor 36 uur per week en bereid om na 1 jaar in dienst te treden

Gesprekken
Gesprekken vinden plaats op donderdag 3 juli aanstaande. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Eisen

  1. Kandidaat heeft MBO/HBO werk en denkniveau. Opleidingsrichting: Civiele techniek of vergelijkbaar. Dit moet blijken uit het CV.

  2. Geen ZZP'er

Wensen

  1. Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als directievoerder bij de overheid, bij voorkeur binnen gemeenten

    • Kandidaat beschikt over minder dan 5 jaar ervaring en niet binnen gemeenten (1 Punten)

    • Kandidaat beschikt over minder dan 5 jaar ervaring maar wel binnen gemeenten (5 Punten)

    • Kandidaat beschikt over meer dan 5 jaar ervaring maar niet binnen gemeenten (10 Punten)

    • Kandidaat beschikt over meer dan 5 jaar ervaring, ook binnen gemeenten (15 Punten)

  2. Kandidaat heeft kennis en ervaring in RAW/ UAV.
    10p

  3. Kandidaat is flexibel en communicatief vaardig en past binnen het team. Dit zal worden beoordeeld tijdens een gesprek.

  4. Prijsscore ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    6p

Overige informatie

  • Gesprekken vinden plaats op donderdag 3 juli aanstaande. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

  • Als onderdeel van de opdracht vragen wij een VOG (algemeen screeningsprofiel, onderdelen 11-12-13) die bij de aanvang van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De VOG moet op verzoek direct aan ons overlegd kunnen worden. Indien er een VOG moet worden aangevraagd, dan worden de kosten hiervoor door ons vergoed.

Let op!:
Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP’er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. Wij vragen u om de "Verklaring detachering in loondienst" toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur