Beheerder groen en buitensportaccommodaties

Pastoor van Kessellaan 15, 4761 BJ Zevenbergen, Nederland

Sluit over 8 dagen
Geen maximum 24 - 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

3 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Beheerder Groen en Buitensportaccommodaties
Opdrachtgever: Gemeente Moerdijk
Locatie: Moerdijk
Startdatum: Per direct
Inzet: 24-32
Duur: 6 maanden, met optie tot verlenging


Omschrijving van de opdracht
De gemeente Moerdijk is per direct op zoek naar een interim professional die de regie pakt op het actualiseren en op orde brengen van het beheerplan en de assetregistratie voor het domein groen en buitensportaccommodaties. Het gaat om een tijdelijke opdracht binnen het team Openbare Ruimte, met een duidelijke focus op het in kaart brengen, structureren en verbeteren van het beheerproces van bomen, beplanting, gras en sportaccommodaties.

Je houdt je onder andere bezig met:

  • Opstellen en actualiseren van het beheerplan voor groen en buitensportaccommodaties (inclusief speelplekken en begraafplaatsen).

  • Inventarisatie en actualisatie van assets in het beheersysteem, inclusief kwaliteits- en onderhoudstoestand.

  • Regievoeren op de PDCA-cyclus binnen het beheerproces (Plan-Do-Check-Act), inclusief inspecties, maatregelenplannen en evaluaties.

  • Afstemmen van het beheerplan met meerjaren onderhoudsplanning en begroting.

  • Advisering aan interne stakeholders (beleidsmedewerkers, projectleiders, wethouder) over inrichting, onderhoud en duurzaamheid van het areaal.

  • Coördinatie met de uitvoering, inclusief toetsing van kwaliteit en naleving van raamovereenkomsten.

  • Overdracht van beheerinformatie naar projecten.

  • Inregelen van een goed werkend meldingen- en klachtenproces binnen het vakgebied.

Ben jij de ervaren, zelfstandige en betrouwbare beheerprofessional die wij zoeken? En spreekt werken in een proactief, resultaatgericht en samenwerkingsgericht team jou aan? We ontvangen je motivatie graag en wie weet spreken we elkaar binnenkort.

Gesprekken vinden plaats op maandagmiddag 23 juni aanstaande. Gesprekken voeren we bij voorkeur live op het gemeentehuis in Zevenbergen. Hoewel we niet kunnen voorspellen of kandidaat wordt uitgenodigd, is het fijn als hier rekening mee wordt gehouden.

Eisen

  1. De kandidaat beschikt over ervaring in een vergelijkbare functie binnen een gemeentelijke of semipublieke organisatie, gericht op beheer van groenvoorzieningen, sportaccommodaties of openbare ruimte. Dit moet blijken uit het CV.

  2. De kandidaat beschikt over aantoonbare ervaring met het actualiseren van beheerplannen, areaalinventarisaties en het inrichten van beheerprocessen volgens de PDCA-cyclus. Dit moet blijken uit het CV.

Wensen

  1. De kandidaat beschikt over het vermogen om meerdere trajecten tegelijk te coördineren, met oog voor planning, kwaliteit en budget.

    • Voldoet volledig aan de genoemde competentie (8 Punten)

    • Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (4 Punten)

    • Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)

  2. De kandidaat beschikt over ervaring met beheersystemen (GBI World, Obsurv, GeoVIsia of vergelijkbaar)
    6p

  3. De kandidaat beschikt over onderlegde kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van groenbeheer, veiligheid en duurzaamheid.
    5p

  4. De kandidaat beschikt over ervaring met het opstellen en aanbesteden van raamovereenkomsten voor beheerwerkzaamheden.
    5p

  5. De kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden en is samenwerkingsgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)

    • Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)

    • Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)

  6. De kandidaat beschikt over Mbo- of hbo-werk en denkniveau, bij voorkeur met een cultuurtechnische of civieltechnische opleiding of vergelijkbaar. Dit moet blijken uit het CV.
    2p

  7. Prijsscore: (laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    8p

Aanvullende informatie

  • Als onderdeel van de opdracht vragen wij een VOG (algemeen screeningsprofiel, onderdelen 11-12-13) die bij de aanvang van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De VOG moet op verzoek direct aan ons overlegd kunnen worden. Indien er een VOG moet worden aangevraagd, dan worden de kosten hiervoor door ons vergoed.

  • Toelichting op uur per week: 24-32 uur bespreekbaar

Let op!:
Deze opdracht kan niet worden ingevuld door een ZZP’er (wet DBA/VBAR). Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. Wij vragen u om de "Verklaring detachering in loondienst" toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat-aanbieden. Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur