Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Adviseur Preventie en Gezondheid Volwassenen 28-32 uur per week, periode juli tot en met december 2022
Wat ga je doen? Als adviseur preventie en gezondheid ben je breed inzetbaar op het terrein van o.a het accounthouderschap met de welzijnsorganisatie, een gezonde leefstijl, gezondheidszorg, veiligheidsvraagstukken, mantelzorg, mentale gezondheid en welzijn.
Je komt te werken in een team wat bestaat uit (beleids)adviseurs en een coördinator. Iedere adviseur heeft het accent in werkzaamheden op een ander aandachtsveld liggen. Binnen dit team wordt regelmatig gespard en gespiegeld over de verschillende thema's om zo de verbinding met elkaar en de aandachtsvelden te hebben en te houden. Daarnaast werk je nauw samen met diverse interne en externe medewerkers van uitvoeringsorganisatie’s zoals TWB, Meer Moerdijk, SurPlus en CJG.
Je werkzaamheden als adviseur preventie en gezondheid zien er in hoofdlijnen zo uit: • Je initieert en ontwikkelt beleid en adviseert het bestuur op het terrein van preventie en gezondheid en zorgt voor de uitvoering; • Je doet voorstellen met betrekking tot het ontwikkelen of wijzigen van processen op het terrein van preventie en gezondheid; • Je verricht werkzaamheden op het gebied van planning en control, de budgetcyclus en inkoop & subsidie.
Concreet betekent dat: • Het vervullen van de opdrachtgevers- en eigenaarsrol voor de Regionale Ambulancevoorziening; • Accounthouderschap voor de lokale welzijnsinstelling; • Projecten begeleiden ter versteviging van de sociale infrastructuur; • Adviseren en uitvoeren op thema’s die gelinkt zijn aan Wmo en veiligheid; • Verstrekken van enkele subsidies.
Wat breng je mee? Je bent accuraat en gaat voor kwaliteit, gericht op samenwerking en verbinding, klantgericht en werkt met het resultaat voor ogen. Daarnaast beschik je over: • HBO werk- en denkniveau; • Je hebt ervaring bij een gemeente in het sociaal domein; • Je werkt graag samen met collega's van binnen en buiten het sociaal domein en externe partners om de kwetsbare inwoners te ondersteunen; • Je bent in staat om procesmatig de beoogde beleidsdoelen te realiseren en effecten te monitoren.
Wat bieden wij? • Werken in een fijne, informele omgeving met enthousiaste en gedreven collega’s.
De gesprekken vinden plaats op donderdagmiddag 7 juli a.s. op het gemeentehuis te Zevenbergen. Ook al kunnen we niet voorspellen dat je wordt uitgenodigd, het zou fijn zijn als je hier alvast rekening mee kunt houden in jouw agenda.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.