Administratief Medewerker Wmo/jeugd

Gemeente Midden-Delfland

Anna van Raesfeltstraat 37, 2636 HX Schipluiden, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 20

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

4 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Midden-Delfland is een gemeente met een uniek landschap, een rijke historie en een vitale economie. De organisatie telt ongeveer 180 medewerkers. Die werken bij de afdelingen Bedrijfsvoering, Beheer Openbare Ruimte, Samenleving en Dienstverlening en Landschap, Wonen & Economie. We hebben een informele organisatiecultuur en korte lijnen. De opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Samenleving en Dienstverlening, het Maatschappelijk team – WMO team. Dit team bestaat onder andere uit het maatschappelijk team die de zorg aan onze inwoners jonger dan 18 jaar en diens gezinsleden verzorgd.

Omschrijving van de opdracht
Ben jij de senior administratief medewerker WMO/Jeugd? Dan zoeken wij jou.

Als administratief medewerker bestaan je werkzaamheden uit:

  • Het verwerken van berichten van en naar zorgaanbieders;

  • Controleren van berichten en declaraties op juistheid en volledigheid;

  • Je werkt nauw samen met de consulenten WMO en Jeugd, de kwaliteitsmedewerkers en zorgaanbieders;

  • Werkinstructies opstellen of een bijdrage leveren aan werkprocessen en/of werkinstructies welke opgesteld worden door de kwaliteitsmedewerker.

Minimumeisen / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker Wmo;

  3. Aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD).

Gunningscriteria (weging)

  1. Uiterlijk per 1 juli 2025 beschikbaar voor 20 uur per week; (15 punten)

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker binnen het Sociaal Domein binnen een gemeente (25 punten)

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de (financiële) administratieve verwerking van de Wmo en Jeugdwet bij een gemeente, duidelijk weergeven in het cv; (30 punten)

  4. Minimaal een afgeronde mbo4 opleiding in administratieve richting; (5 punten)

  5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Suite voor het Sociaal Domein (SSD), benoem waar dit is opgedaan (15 punten)

  6. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van werkinstructies, benoem waar deze werkervaring is opgedaan (10 punten)

Competenties

  • Precies;     

  • Flexibel inzetbaar;

  • Teamspeler.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7/8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: minimaal Di – Do.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 18 juni 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk maandag 16 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.

  • Bij gunning zal er om een Verklaring betalingsgedrag nakoming fiscale verplichtingen gevraagd worden.

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Midden-Delfland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Midden-Delfland mag. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur