Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

DAS1.2024-61 Adviseur Mobiliteitsbeleid

Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 16-24 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2025

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

23 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
Vanuit het cluster Stedelijke Ontwikkeling werken we aan de duurzame verstedelijking van Leiden. Een duurzaam bereikbaar & verkeersveilig Leiden is een belang onderdeel van onze verstedelijkingsopgave. De afdeling Mobiliteit is 1 van de 5 afdeling van het cluster Stedelijke Ontwikkeling. Onze afdeling werkt aan de dagdagelijkse bereikbaarheid & verkeersveiligheid in de stad en regio, maar is ook volop bezig met de toekomst van Leiden. Het verbeteren van de verkeersveiligheid en het stimuleren van duurzame mobiliteit (om groene groei) mogelijk te maken is daarbij de belangrijkste uitdaging.

Het team Mobiliteitsbeleid is onderdeel van de afdeling Mobiliteit en is onder andere verantwoordelijk voor het opstellen van mobiliteitsbeleid, op basis van het beleid geven van adviezen bij ruimtelijke projecten en het toetsen van projecten op het mobiliteitsbeleid. Ook staat het team veel in contact met inwoners, ondernemers en mede-overheden over diverse mobiliteitszaken.

Voor het uitvoeren van de bovengenoemde taken zoeken we extra capaciteit, gericht op de volgende taken:

  • Verkeerskundige advisering op basis van het mobiliteitsbeleid en in het bijzonder het voetgangersbeleid bij projecten, vergunningaanvragen en andere ontwikkelingen in de stad

  • Het ondersteunen van senior beleidsadviseurs in hun dagelijkse werkzaamheden, bijvoorbeeld door het beantwoorden van brieven, vragen, bezwaren en het uitvoeren van kleine verkeerskundige onderzoeken

  • Het begeleiden van de bestuurlijk besluitvorming over onder andere de reeds opgestelde Oversteekwijzer

  • Het opzetten en begeleiden van de uitvoering van de voetgangers- en fietsbewegwijzering in Leiden

De Overeenkomst
De initiële duur van de overeenkomst bedraagt 6 maanden, 16 tot 24 uur per week, met optie tot verlenging van maximaal 42 maanden. De aanvangsdatum van de overeenkomst ligt naar huidig inzicht op 16 oktober 2024

De overeengekomen tarieven staan vast en zijn onveranderlijk tot 16 oktober 2025. Opdrachtnemer is gerechtigd vanaf 16 oktober 2025 éénmaal per jaar de tarieven aan te passen aan de hand van ten hoogste het CBS prijsindexcijfer cao-lonen, contractuele loonkosten en arbeidsduur; indexcijfers (2020=100), Bedrijfstak/Branch M-N Zakelijke Dienstverlening, cao-sector particuliere bedrijven en indexcijfers cao-lonen per uur inclusief bijzondere beloningen, waarbij telkens het gepubliceerde jaarmutatiecijfer (percentage) wordt gehanteerd van het voorafgaande kalenderjaar (ontwikkeling ten opzichte van een jaar eerder).

Het indexeringsvoorstel en de daarbij horende motivatie dient uiterlijk één maand na de hierboven genoemde jaarlijkse indexeringsdatum aangeleverd te zijn bij inhuur@leidseregio.nl. Na controle van het indexeringsvoorstel door Opdrachtgever, levert Opdrachtnemer een aangepaste versie van het Prijzenblad aan. Indien de indexcijfers nog niet definitief zijn vastgesteld, worden de voorlopige cijfers gehanteerd. Er vindt geen verrekening achteraf plaats. Standaardbrieven vanuit Opdrachtnemer waarin ‘algemene’ indexeringen worden aangekondigd, worden terzijde gelegd en zijn niet van toepassing op deze Overeenkomst.

Eisen

  • Beschikbaar per genoemde startdatum en binnen 4 weken na start het aantal uitgevraagde werkuren per week beschikbaar

  • De kandidaat heeft HBO/WO werk- en denkniveau

  • De kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring met beleidsadvisering op het gebied van mobiliteit of ruimtelijke ontwikkeling bij een gemeente, regio, provincie of het rijk.

Wensen

  • Subgunningscriterium 1: CV en Motivatiebrief (35/100 punten)
    Inschrijver dient een CV en Motivatiebrief te overleggen, waarin de opleiding(en), werkervaring en toelichting van de aangeboden kandidaat staat beschreven. De aanbestedende dienst wenst in deze documenten in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Ervaring met beleidsadvisering op diverse onderwerpen van mobiliteit en/of ruimtelijke ontwikkeling

    • Minimaal 3 jaar werkervaring bij een overheid of adviesbureau op het gebied van mobiliteit en/of ruimtelijke ontwikkeling

    • Flexibiliteit en in staat om snel te leren

    • Een bewezen doener die bereid is om diverse werkzaamheden op te pakken, verantwoordelijkheid durft te pakken en

    • Het CV mag maximaal drie (3) A4 zijn en de motivatiebrief één (1) A4 in lettertype Arial 10 bestaan. Dit is inclusief Bijlagen.

    • Bij het overschrijden van het maximale aantal pagina’s, wordt alleen het maximale aantal pagina’s beoordeeld.

  • Subgunningscriterium 2 Gesprek (50/100 punten)
    De kandidaat wordt voor het gesprek uitgenodigd wanneer deze is beoordeeld met een “8” of hoger voor subgunningscriterium 1. CV en motivatiebrief. De aanbestedende dienst wenst in het gesprek in ieder geval de volgende aspecten terug te zien:

    • Ervaringen op het gebied van ontwikkelen en advies van mobiliteitsbeleid en/of ruimtelijke ontwikkeling:

    • Praktijkvoorbeelden van werkzaamheden waarin kandidaat laat zien dat hij/ zij op basis van inhoudelijke kennis, een goede aanpak tot concreet resultaat is gekomen : wat heeft de kandidaat gedaan, hoe was de aanpak en wat was het resultaat.

    • Voorbeelden van de competenties: resultaatgericht, aanpakker, doener en flexibiliteit

    • Goede communicatieve en sociale vaardigheden

  • Subgunningscriterium 3 Prijs (15/100 punten)
    Voor deze uitvraag geldt een plafond bedrag van €120,- (uurtarief) excl. Btw en inclusief salariskosten, sociale lasten, algemene kosten, reis- en verblijfkosten en de kosten voor hulpmiddelen die noodzakelijke zijn bij de uitvoering van de opdracht. Inschrijving boven dit bedrag worden terzijde gelegd. Het uurtarief dient uitsluitend vermeld te worden op het offerte/prijs-formulier. Het is niet toegestaan om het tarief te vermelden op andere documenten zoals het CV en de Motivatiebrief. Uw inschrijving kan dan ter zijde worden gelegd.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.