Begindatum:
4 mrt 2024Einddatum:
30 sept 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
8 feb 2024Juridisch adviseur handhaving
Over deze vacature
Wij zoeken tijdelijke juridische versterking. In eerste instantie om de afhandeling van bezwaarschriften op het gebied van afval op orde te brengen en achterstanden weg te werken. We schatten in dat je hier ongeveer 2 maanden voor nodig hebt. Daarna houd je je deels bezig met de afhandeling van nieuwe bezwaarschriften en wordt je ook ingezet op andere juridische werkzaamheden op het gebied van handhaving.
Wie ben jij
Je bent een juridische professional op minimaal HBO-niveau (Bijvoorbeeld MER, Thorbecke, rechten) met kennis van het bestuursrecht. Je beschikt over voldoende ervaring om snel en zelfstandig bezwaarschriften tegen besluiten op het terrein van het tegengaan van overlast op het gebied van afval af te doen. Daarnaast ben je in voorkomende gevallen in staat om bij te dragen aan de afdoening van complexere juridische kwestie op andere terreinen. Je bent zelfstandig, maar kunt goed samenwerken met verschillende in- en externe partijen. Je bent analytisch en hebt oog voor details, maar houdt ook de hoofdlijnen goed in de gaten. Je bent communicatief sterk en kunt je goed inleven in anderen. Je kunt gemakkelijk schakelen tussen verschillende niveaus en je bent goed in het organiseren van je eigen werk en dat van anderen.
Waar ga je werken
Handhaving Veiligheidsdomein zorgt door toezicht en handhaving voor de veiligheid en leefbaarheid in de openbare ruimte. Deze functie is in de staf ondergebracht samen met -onder meer- de juridisch adviseurs en de inspecteurs buitenruimte. Daarnaast zijn in het Team Handhaving Openbare Ruimte (THOR) de Integraal Handhavers ondergebracht. Zij zijn voor de burger duidelijk zichtbaar als ‘blauw op straat’ en houden zich bezig met een veelheid aan taken.
Wat bieden wij
Tijdelijke inhuur / detachering op basis van uurtarief. Inzet op basis van deeltijd is bespreekbaar.
Bijzonderheden
Het overleggen van een VOG-P is onderdeel van de procedure.
Eisen
Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden
Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen mbt het door-/uitlenen van personeel:
Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.
Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant. Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen.
Je bent een juridische professional met minimaal een afgeronde Hbo-opleiding met kennis van het bestuursrecht.
Wensen
Aangeboden tarief is inclusief reiskosten
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.