Projectleider Digitale werkplek/Microsoft 365

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 24 Noord-Brabant

Begindatum:

1 apr 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 feb 2025

Opdrachtomschrijving
De gemeente Land van Cuijk is bezig met de ontwikkeling van een digitale werkplek voor de toekomst waarin Microsoft 365 een belangrijke rol speelt. Hiervoor zijn wij momenteel bezig met het opstellen van een visie voor de digitale werkplek. De digitale werkplek speelt een cruciale rol in het bieden van handvatten aan onze medewerkers, zoals duidelijke richtlijnen over het veilig en efficiënt opslaan van data, hoe en wanneer data in de digitale werkruimte te archiveren in zaaksysteem Join en het gebruik van digitale tools die aansluiten bij de nieuwe (digitale) werkomgeving . Daarnaast moet er een data- en storagestrategie ontwikkeld worden voor de bestaande dataopslag op fileservers en de bestaande data in Sharepoint en Teams. Met een daarbij behorend implementatieplan en regie op uitvoering van het implementatieplan inclusief een plan voor migratie van de verschillende databronnen.

Om ons hierin te ondersteunen zoeken wij een projectleider digitale werkplek/Microsoft 365 die ervaring heeft met implementaties van de digitale werkplek en digitale adoptietrajecten. Onderstaande werkzaamheden worden hierin van je verwacht;

  1. Het implementeren van de opgestelde visie op de digitale werkplek

  2. Het opstellen en implementeren van projectplannen

  3. Leidinggeven en zorgen dat de gestelde doelstellingen worden gehaald

  4. Verantwoordelijk gedurende het hele project voor geplande voortgang, projectscope, budget, tijd en kwaliteit.

  5. Borging van de kwaliteit en resultaten van jouw projecten.

  6. Je denkt mee oer de stappen die volgen op de implementatie van de digitale werkplek, zoals doorontwikkeling/het verder uitbouwen van Microsoft 365.

Kandidaatomschrijving

  1. HBO werk & denkniveau

  2. Kennis- & ervaring met vergelijkbare projecten

  3. Een proactieve projectleider die denk in mogelijkheden, gevraagd & ongevraagd advies geeft en goede afweging maakt van de risico’s.

  4. Je bent in staat om op alle niveaus mensen mee te nemen in veranderingen

ZZP is mogelijk. 

Interviewplanning
12-03-2025

Dienstencategorie
Computer- en aanverwante diensten

CPV code
72000000-5 - IT-diensten: adviezen, softwareontwikkeling, internet en ondersteuning

Eisen

  • HBO werk & denkniveau

  • Aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van het realiseren van een digitale werkplek voor de toekomst

  • Ervaring in het leiden van adoptietrajecten in Microsoft 365

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %

  • Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider - Weging: 25 %

  • Minimaal 3 jaar ervaring met digitale adoptie projecten binnen gemeente - Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  1. Een proactieve projectleider die denk in mogelijkheden, gevraagd & ongevraagd advies geeft en goede afweging maakt van de risico’s.

  2. Je bent in staat om op alle niveaus mensen mee te nemen in veranderingen

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.