Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Ondersteuner Mobiliteit

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 8 dagen
80 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 jul 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

1 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Door de politieke urgentie van het onderwerp duurzame mobiliteit is er ondersteuning gewenst op het gebied van raadsvragen, moties over duurzame mobiliteit en bij vragen over mobiliteit vanuit wijk- en dorpsraden en burgers.

Werkzaamheden:

  • Deze zaken kan oppakken
  • Bijeenkomsten organiseren
  • Voorbereidende en ondersteunende werkzaamheden voor het UVP Mobiliteit uitvoeren
  • Verslaglegging verzorgen van het taakveldoverleg mobiliteit

Eisen

  • Een relevante opleiding op MBO/HBO niveau.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring bij de gemeentelijke overheid op het vakgebied.
  • Ervaring in organiseren van bijeenkomsten.
  • Affiniteit heeft met het thema mobiliteit en verkeer.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bereid om af en toe in avonduren te werken.

Competenties

  • Pro-actief
  • Flexibel
  • Zorgvuldig
  • Klant-gericht
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Wendbaar
  • Betrouwbaar
  • Gestructureerd kunnen werken
  • Vaardigheid en bereidheid tot oppakken administratieve taken

Organisatie en team

De inhuuropdracht is voor de Gemeente Land van Cuijk.

Gespreksinformatie

De gesprekken staan gepland op 22-10-2025, het zou fijn dat hier alvast rekening mee gehouden kan worden.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur