Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland
Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
31 mei 2026Publicatiedatum:
2 okt 2025Als programma ondersteuner draagt de kandidaat bij aan de uitvoering van de projecten en activiteiten van het ambtelijk 's-Hertogenbosch Programma Datastad en de vertaling hiervan naar de stad met Slim Samenleven evenementen en activiteiten. De kandidaat werkt nauw samen met de Programma manager en het programmateam, bestaande uit 4 projectleiders, 1 strateeg en een online marketeer. De kandidaat werkt met externe bureaus en verschillende partners in de stad om de kwalitatieve en tijdige uitvoering van het programma te garanderen.
Niet bekend
De opdrachtgever is de Gemeente 's-Hertogenbosch.
De kandidaat draagt bij aan de uitvoering van de projecten en activiteiten van het ambtelijk 's-Hertogenbosch Programma Datastad en de vertaling hiervan naar de stad met Slim Samenleven evenementen en activiteiten.
De kandidaat werkt nauw samen met de Programma manager en het programmateam, bestaande uit 4 projectleiders, 1 strateeg en een online marketeer. De kandidaat werkt met externe bureaus en verschillende partners in de stad om de kwalitatieve en tijdige uitvoering van het programma te garanderen.
Met de top 5 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.
De gesprekken vinden plaats op woensdag 22 oktober 2025 op het stadskantoor in 's-Hertogenbosch. De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijk vrijdag 17 oktober 2025 verzonden.
Werktijden zijn afhankelijk van de werkzaamheden in aanloop naar het grote publieksevent.
Dienstencategorie: Andere diensten
CPV code: 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging