Medewerker terugvordering/verhaal

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 10 dagen
72 32 - 36 Noord-Brabant

Begindatum:

7 jul 2025

Einddatum:

26 okt 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

17 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Voor het overbruggen van het zwangerschaps- en bevallingsverlof van één van onze medewerkers terugvordering / verhaal zijn wij op zoek naar een tijdelijke collega.

Van jou wordt verwacht dat je een groot deel van je werkzame uren op kantoor in Boxmeer aanwezig bent.

Kandidaat omschrijving

  • Je bent iemand die graag zaken uitpluist en recht wil zetten. Je werkt uiteraard heel nauwkeurig. Je bent je bewust van de gevoeligheid en vertrouwelijkheid van de informatie waarmee je omgaat.

  • Je hebt minimaal een mbo-opleiding, liefst in de juridische richting. Daarnaast heb je kennis van de Participatiewet, en ervaring in een soortgelijke functie.

  • Je kunt goed zelfstandig werken maar zoekt ook graag de samenwerking op.

Ook ben je:

  • Iemand die kennis heeft van de Participatiewet.

  • Iemand die die kennis heeft van stuiting en verjaring.

  • Iemand die kwijtschelding van vorderingen in het algemeen kan beoordelen.

  • Iemand die kennis heeft van verhaal in de nalatenschap.

  • Iemand die geldleningen bijzondere bijstand kan terugvorderen.

  • Iemand die betalingsregelingen kan afspreken, bevestigen en vastleggen.

  • Iemand die MSNP/WSNP betalingsvoorstellen kan oppakken, beoordelen en afhandelen.

  • Iemand die bij het niet-betalen van vorderingen de zaak kan oppakken en verder in beweging kan zetten.

  • Iemand die kennis heeft van het beslag leggen op inkomen/salaris of de zaak kan voorbereiden voor de deurwaarder.

  • Iemand die kennis heeft van het invorderen van BBZ/TOZO.

Er is een overdrachtsdocument beschikbaar dat maakt dat de gekozen kandidaat direct aan de slag kan.

Interview planning
4 juli 2025. 

Toelichting op rooster
32 - 36 uur per week.

Eisen

  1. Recente aantoonbare ervaring van minimaal 1,5 jaar op de gevraagde werkzaamheden.

  2. Geen ZZP-er.

Wensen

  1. De kandidaat kan aantoonbaar prioriteiten stellen binnen en inzicht geven over zijn/haar werkvoorraad en caseload.
    Weging: 25 %

  2. Er is minimaal 1 referentie beschikbaar van een organisatie waar in het afgelopen jaar is gewerkt.
    Weging: 25 %

  3. Interview
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    Wendbaar, betrouwbaar, innovatief, stressbestendig en transparant.
    Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur