Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Frontoffice Sociaal Domein

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
75 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

19 jun 2025

Opdrachtomschrijving
Met de aankomende vakantieperiode en een team wat momenteel niet op sterkte is voorzien wij knelpunten in het eerste klantcontact met inwoners die bellen met een vraag op het gebied van WMO, Participatiewet en Jeugd.

Daarom zijn wij op zoek naar een inhuurkracht die minimaal 32 tot 36 uur beschikbaar is.

Als Frontofficemedewerker sociaal domein ben jij  de eerste contactpersoon voor de inwoner die belt met een hulpvraag. Met een brede kennis van het sociaal domein weet je de vraag van de inwoner duidelijk te krijgen en beantwoord je waar mogelijk de vraag of ga je op zoek naar het antwoord en bel je de inwoner later terug. Je weet in te schatten wanneer de vraag  doorgezet dient te worden naar de consulenten WMO, PW of Jeugd.

Je schat in of er een keukentafel gesprek nodig is dan wel een telefonisch consult met de inwoner. Voor het aandachtsgebied WMO plan  je deze afspraken direct in. Dit doe je in de door de consulent aangegeven momenten in de agenda's. Waar nodig stem je af met de consulent voordat je een afspraak plant of een vraag beantwoordt.

Je legt de hoofdlijnen van het gesprek duidelijk en bondig vast.

Naast de telefonische contact momenten plan je de afspraken in met de inwoner en de consulent daar waar de beschikking afloopt zodat de consulent tijdig kan beoordelen of een beschikking al dan niet verlengd dient te worden.

Kandidaatomschrijving

  • Je bent communicatief sterk, dat betekent dat je goed door kan vragen en luisteren maar ook daadkrachtig kunt zijn.

  • Secuur in het vastleggen van informatie

  • Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

  • MBO opleiding

  • 2 jaar ervaring met Frontoffice werkzaamheden of werkzaamheden als consulent op het gebied van het sociaal domein

  • Omdat aanwezigheid op kantoor gewenst is maximaal 1 uur reisafstand.

  • Deze opdracht is NIET geschikt voor ZZP.

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 30 juni.

Toelichting op rooster
32 tot 36 uur.

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
85000000-9 - Gezondheidszorg en maatschappelijk werk

Eisen

  • MBO-opleiding

  • Ervaring: 2 jaar ervaring op het gebied van frontoffice in combinatie met sociaal domein

  • Full time (32-36 upw) aanwezig op kantoor

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %

Ervaring
Gerichte ervaring (minimaal 2 jaar) met frontofficewerkzaam-heden in combinatie met kennis van de WMO en participatiewet

Weging: 50 %

Reisafstand
Niet meer dan 1 uur reisafstand

Weging: 5 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Communicatievaardigheid

Mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

Teamplayer

Zorgvuldig

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.