Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inkomensspecialist

Taurusavenue 100, 2130 LS Hoofddorp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 36 Zuid-Holland

Begindatum:

4 jan 2023

Einddatum:

3 jul 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 nov 2022
Als Inkomenssspecialist bij Gemeente Haarlemmermeer heb je een zelfstandige rol in contact met inwoners als het gaat om financiële dienstverlening. Je werkt nauw samen met de Casemanager werk met als doel de inwoner zo snel mogelijk zelfvoorzienend te laten zijn.

Als Inkomensspecialist voer je onderstaande werkzaamheden uit: 
•caseloadbeheer
•het voeren van de regie over de inwonersaanvragen en mutaties die uitsluitend inkomensgerelateerd zijn 
•het voeren van het vervolggesprek op de werkintake over inkomen (indien van toepassing) op de leefgebieden financiën en wonen (huishouden)
•het verstrekken van informatie, advies en inlichtingen aan de inwoner 
•het beoordelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de PW op volledigheid en rechtmatigheid
•het beoordelen van aanvragen bijzondere bijstand en minimaregeling op volledigheid en rechtmatigheid
•beëindigingsonderzoeken afhandelen
•het zelfstandig vullen van het uitkeringsdossier in Civision en archiveren in Verseon en opstellen van rapportages en beschikkingen.






Kandidaatomschrijving

Wij zijn op zoek naar een ervaren Inkomensspecialisten voor 32-36 uur per week met onderstaand profiel:
•HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op het gebied van maatschappelijk werk of sociaal juridische dienstverlening
• minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeentelijke Sociale Dienst
• je hebt actuele werkervaring als Inkomensspecialist/consulent
•kennis van voorliggende voorzieningen en ons gemeentelijk beleid
•kennis van regelingen met inkomensafhankelijke componenten (fiscale kennis en kennis van lonen, loonspecificaties e.d.)
•je bent in staat om beoordelingen te maken op basis van de balans tussen geld (middelen), hart (het volgen van je hart) en hoofd (kaders)
•alert op de mogelijkheid van fraude en omgaan met ongewenst gedrag
• je hebt actuele werkervaring met Civision Samenlevingszaken en Verseon
• je beschikt over uitstekende (motiverende) gesprekstechnieken

Je bent vanaf 4 januari beschikbaar. 

Interviewplanning

de gesprekken vinden maandag 5 en dinsdag 6 december plaats tussen 15.00 en 17.00 uur. 

Toelichting op rooster

32-36 uur mogelijk. Beschikbaar op reguliere werkdagen tussen 7.00 en 18.00 uur.

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.