Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Recordmanager & Verseon Helpdesk

Zijlvest 39, 2011 VB Haarlem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
72,50 27 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

27 tot 36

Publicatiedatum:

3 jun 2025
Deze opdracht is exclusief te vinden op Opdracht Overheid.

Opdrachtomschrijving

De Gemeente Haarlem zoekt met spoed een senior recordmanager voor het team Informatiebeheer. Deze persoon wordt ingezet voor:

  • Uitvoering van recordmanagementtaken om verlichting te bieden bij acute onderbezetting;

  • Ondersteuning van de Verseon-helpdesk en deelname aan de eerstelijnsondersteuning.


Eisen en Profiel

Knock-out criteria:

  • Affiniteit met klantondersteuning van applicaties en werkwijzes;

  • Zeer secuur werken met gevoelige data.

Profiel en ervaring:

  • Minimaal 3 jaar werkervaring bij gemeenten sinds invoering gemeentelijke selectielijst 2017;

  • Aantoonbare kennis van digitaal werken, archiveren en archiefvernietiging;

  • Ervaring met Verseon en i-Navigator is een pré.

Kernkwaliteiten:

  • Assertief, proactief, communicatief sterk, analytisch en gestructureerd;

  • Grote waarde hechten aan gegevenskwaliteit;

  • Nauwkeurigheid bij gevoelige data.


Primaire verantwoordelijkheden

Archiefbeheer & kwaliteitscontrole:

  • Gebruik informatiesystemen monitoren;

  • Kwaliteitscontroles en begeleiding zaakdossiers;

  • Vernietiging en overdracht digitale archieven;

  • Signalering van afwijkingen aan Hoofd Informatiebeheer.

Ondersteuning & advies:

  • Praktische adviezen over informatiebeheer;

  • DMS-helpdeskondersteuning;

  • Adviseren over processen, beleid en aanpassingen;

  • Ondersteuning bij zaakgericht werken.

Doorontwikkeling:

  • Bijdragen aan ontwikkeling van recordmanagement;

  • Beheerinstrumenten adviseren (o.a. selectielijst, zaaktype-catalogus);

  • Deelname aan gemeenteprojecten;

  • Doorvoeren van aanpassingen in catalogi en metadata.


Opdrachtduur en voorwaarden

  • Startdatum: 01-04-2025

  • Einddatum: 31-12-2025

  • Optie tot verlenging: Ja, duur nader te bepalen

  • Uren per week: 27 tot 36

  • Aantal medewerkers: 1

  • Screening: VOG verplicht (standaard profiel)

  • Certificaten: Ja

  • Spoedopdracht: Ja

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.