Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Recordmanager / Adviseur DIV

Oranjeplein 1, 5051 LT Goirle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

10 jul 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

30 jun 2023

Organisatie

Werken bij de gemeente Goirle
Als je werkt voor de gemeente Goirle, ben je dagelijks samen met zo’n 170 andere medewerkers aan ’t werk voor de 24.000 inwoners van onze dorpen: Goirle en Riel. Het is goed toeven in de gemeente Goirle. We hebben ‘doenerige’ dorpen en een prachtlandschap. Dat willen we zo houden en versterken. We werken met inwoners en partners samen om het goede te doen. We hebben daarbij oog voor de wensen van inwoners, bedrijven en organisaties. Voorbeelden van gebieden waaraan wij werken zijn: veiligheid, duurzaamheid, openbare ruimte en ondersteuning voor mensen die dat nodig hebben.

Organisatie in ontwikkeling
De gemeente Goirle is een organisatie in ontwikkeling. Op basis van de organisatievisie “Goirle schakelt” zetten we stappen op weg naar een organisatie die uitgaat van het principe van zelforganisatie, met als uiteindelijke doel een betere dienstverlening naar onze inwoners, instellingen en bedrijven.

Omschrijving van de opdracht

Je takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Bijdragen leveren aan horizontale verantwoording Archiefwet 1995 via Kritische Prestatie Indicatoren;

  • Bijdragen aan opstellen en uitvoeren verbeterplannen Informatiebeheer;

  • Vervaardigen en onderhouden van een compleet en logisch overzicht van archiefbescheiden ex. art. 14 Archiefregeling;

  • Implementeren kwaliteitssysteem ex. art. 16 Archiefregeling;

  • Voorbereiden van een vervangingsbesluit voor analoge archiefbescheiden;

  • Projectleiding digitalisering bouwvergunning.

Bij vervanging van collega's kun je ingezet worden voor de controle op kwaliteit documentenregistratie, advisering eindgebruikers zaaksysteem en andere voorkomende werkzaamheden binnen het team DIV (Documentaire Informatievoorziening).

Functieprofiel

  • Je beschikt over een afgeronde beroepsgerichte opleiding op gebied van recordmanagement of Informatiedienstverlening;

  • Je hebt kennis van wet- en regelgeving op het vakgebied van (digitale) documentaire informatievoorziening en/of informatiemanagement;

  • Je hebt gerichte ervaring met digitaal archiveren, digitaal- en zaakgericht werken;

  • Je hebt inzicht in de rol van een kwaliteitssysteem voor het recordmanagement;

  • Je hebt kennis van DMS-/zaaksystemen;

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;

  • Je bent klantgericht, pro-actief en kan zowel zelfstandig als in een team goed functioneren.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.