Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Technisch projectleider applicaties Sociaal Domein

Johan van Den Kornputplein 10, 9934 EA Delfzijl, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 20 Groningen

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

17 jun 2022

Over de gemeente Eemsdelta
Als gemeente Eemsdelta zijn wij een aantrekkelijke gemeente voor inwoners, bedrijven, bezoekers én medewerkers. In onze gemeente vind je de Waddenkust, weidse cultuurlandschappen en karakteristieke dorpen met middeleeuwse kerkjes. Maar ook dynamische havens en innovatieve bedrijvigheid. Het is een gemeente waar we nuchter zijn, naar elkaar omkijken en samen de handen uit de mouwen steken met onze vertrouwde kwaliteiten!

Ook in Eemsdelta zien we dat de samenleving in een hoog tempo verandert. Mede door de digitalisering organiseren inwoners zich gemakkelijker en sneller, maar ook de opgaven die op ons afkomen vragen om een andere manier van werken én we kunnen het niet langer alleen. We willen vooral een gemeente zijn (en blijven) die dichtbij de inwoners, ondernemers en partners staat. We willen weten wat er leeft, wat er nodig is en hoe we ervoor kunnen zorgen dat ons gebied zich ontwikkelt en dat de leefbaarheid groot is. Eemsdelta dichtbij!


Opdrachtomschrijving
Voor het sociaal domein wordt een aanbesteding en implementatie van de applicaties voor het sociaal domein voorbereid en uitgevoerd. Met deze aanbesteding en implementatie wordt de werkwijze van de verschillende onderdelen - uitgaande van het dienstverleningsconcept van de gemeente - op elkaar afgestemd en daar waar mogelijk geïntegreerd en geoptimaliseerd.

Kandidaatomschrijving

De technisch projectleider:

  • Stelt voor de implementatie een plan van aanpak op;
  • Adviseert bij het opstellen van het bestek over de technische eisen en wensen die aan de applicatie gesteld worden;
  • Adviseert over de diensten en de voorwaarden die met de aanbesteding uitgevraagd gaan worden;
  • Ondersteunt de commissie in het beoordelen van de aanbiedingen;
  • Is gedurende de implementatie aanspreekpunt voor de leverancier wat betreft de technische aspecten van de implementatie;
  • Geeft leiding aan het gemeentelijk implementatie- en beheerteam;
  • Verzorgt de overdracht van de applicaties aan de lijn- en beheerorganisatie;
  • Rapporteert aan de overall-projectleider.


Ervaring:

  • Heeft een ervaring met het implementeren van applicaties bij gemeentelijke organisaties;
  • Heeft aantoonbare ervaring – meerdere trajecten - met het implementeren van applicaties binnen het sociaal domein.


Competenties:

  • Initiatief;
  • Zelfstandigheid;
  • Planmatig en analytisch;
  • Daadkracht en overtuigingskracht;
  • Communicatief vaardig;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Teamplayer.

Interviewplanning

De gesprekken staan gepland in week 26

De opdracht wordt uitgezet voor gemiddeld 10 – 20 uur per week.

Toelichting op rooster

De opdracht wordt uitgezet voor gemiddeld 10 – 20 uur per week

Dienstencategorie

Computer- en aanverwante diensten
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.