Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Inkoper

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Flevoland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

23 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Dronten mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de gemeente Dronten. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is".

Organisatie
Dronten is een dynamische en ambitieuze gemeente, gelegen in het hart van Flevoland, waar rust en ruimte hand in hand gaan met innovatie en ontwikkeling. Met haar groene landschappen en bruisende dorpskernen is Dronten een plek waar gezinnen, ondernemers en natuurliefhebbers zich thuis voelen. Gemeente Dronten staat voor innovatie, inclusiviteit en het bouwen aan een toekomstbestendige gemeenschap richting 2050. Waar we nu op ruim 44.000 inwoners zitten, willen we in 2050 richting de 60.000 inwoners gegroeid zijn. Onze visie is gebaseerd op de principes van midden in de samenleving staan, verbinden, dienstverlenend zijn, vertrouwen, en werken aan gemeenschappelijke opgaven. De lijnen zijn kort en bij alles wat we doen gaan we voor toegevoegde waarde en verbetering. Een lerende organisatie: dat willen wij zijn en uitdragen. We staan open voor feedback en geven onze medewerkers de ruimte om te ontwikkelen.

Opdracht
De gemeente Dronten koopt jaarlijks voor miljoenen aan producten en diensten in. Dit vraagt om een professionele wijze van inkopen en aanbesteden. Het inkoopteam bestaat uit: één strategisch inkoopadviseur, één inkoopadviseur en één medewerker Inkoop en contractbeheer. Wegens het vertrek van een inkoopadviseur en het mogelijk starten van een nieuwe inkoopadviseur die op vlieghoogte moet komen is tijdelijke inzet van een inkoopadviseur noodzakelijk om meerdere aanbestedingen op te starten en te begeleiden.

Je voert zelfstandig meervoudige en Europese aanbestedingsprocedures uit. Deze aanbestedingen hebben betrekking op ICT, communicatie en andere gebieden (via Mercell).

Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Een aantoonbare afgeronde opleiding NEVI 1;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur binnen de overheid;
5. Aantoonbare werkervaring met het projectmatig begeleiden van complexe Europese aanbestedingen.

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als inkoopadviseur in de afgelopen 10 jaar (30 punten);
7. Een afgeronde NEVI-2 opleiding (20 punten);
8. Minimaal 3 succesvolle afgeronde Europese aanbestedingen op het gebied van ICT of communicatie (benoem deze separaat in het cv) (20 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met het professionaliseren van een inkoopafdeling (benoem separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (10 punten);
10. Aantoonbare werkervaring met Tendernet en Mercell (benoem dit expliciet in het cv) (10 punten);
11. Aantoonbare werkervaring met UBW en Unit4 (benoem dit expliciet in het cv) (10 punten).

Competenties
- Klantgericht
- Analyserend vermogen
- Samenwerken
- Proactief
- Communicatief vaardig

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do.
Is hybride werken mogelijk:  in overleg

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 juni 2025 van 12:30 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 juni 2025 een uitnodiging. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Integriteitsverklaring vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen.

  • De opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.