Coördinator beleid sociaal domein

Gemeente Drimmelen

Park 1, 4921 BV Made, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
120 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 apr 2024

Einddatum:

30 sept 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

20 mrt 2024

Wij zoeken een tijdelijke coördinator beleid sociaal domein. 

Jouw opdracht:

  • Inhoud van het werk coördineren en ervoor zorgen dat de mensen met de juiste kennis, houding en inzet met de opgaven bezig zijn. Je bewaakt de voortgang en kwaliteit en voert periodiek voortgangsgesprekken met het team; 

  • Je coacht en begeleidt huidige, nieuwe en ingehuurde medewerkers in hun werk, zodat iedereen met plezier het goede doet, op een goede manier. Ook ben je een vraagbaak voor de beleidsmedewerkers;      

  • Jij weet het werk te verbinden, denkend vanuit integraal werken;

  • Gevraagd en ongevraagd advies geven in het team, binnen de afdeling en aan de manager;

  • Gemeente Drimmelen vertegenwoordigen in regionale overleggen;

  • Er is een specifieke vraag om mee te denken hoe het cluster/team richting de toekomst het beste aangestuurd kan worden.

Opleiding/ ervaring:

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding;

  • Aantoonbare ervaring in het werken binnen het sociaal domein in een coördinerende rol;

  • Een proactieve houding en je houdt van aanpakken;

  • In je communicatie ben je overtuigend, doortastend en verbindend

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten.

  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • De kandidaat is verplicht om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aan te leveren. De leverancier vraagt een nieuwe VOG aan bij Justis op screeningsprofiel 11, 12, 41, 43. Bij aanlevering mag de VOG niet langer dan 3 maanden oud zijn en de functietitel genoemd in de opdracht of een vergelijkbare functie moet in de VOG staan. De kosten zijn voor rekening van de leverancier.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBOopleiding. Dit moet blijken uit het cv.

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties.

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring, binnen het sociaal domein in een coördinerende rol. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit het cv.

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Kandidaat is in de communicatie overtuigend, doortastend en verbindend. Je hebt een proactieve houding en houdt van aanpakken. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team, dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.