Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider Nieuw Financieel Systeem

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€130 32 Zuid-Holland

Begindatum:

6 feb 2023

Einddatum:

5 sept 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

13 jan 2023

Omschrijving van de dienstverlening

Organisatie
Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure. Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

Doelstelling
Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener ten behoeve van de inhuur van een Projectleider Nieuw Financieel Systeem.

Werkzaamheden
De gemeente Delft gaat het huidige financiële systeem Gemeentelijk Financieel Systeem, gebaseerd op JD Edwards, vervangen door een nieuw systeem. Er is een verkenningsproject geweest met een uitgebreid onderzoeksrapport als eindresultaat. Momenteel loopt de marktconsultatiefase.

Het doel van de opdracht is de afronding van de marktconsultatie verzorgen, en het aanbesteden van een nieuw financieel systeem dat optimaal aansluit bij de eisen en wensen van de gemeente Delft.

Jouw rol ziet er als volgt uit:

  • Het tot stand brengen van een programma van eisen voor het nieuwe systeem

  • Het organiseren van een (Europese) aanbesteding;

Het implementeren in de organisatie van het nieuwe systeem.

De uitdaging is om de verschillende betrokkenen aangehaakt te houden op de stappen die worden gezet en tegelijkertijd scherpte te krijgen in wat gemeente Delft wel en niet wil opnemen in het pakket. Het pakket moet in de toekomst het mogelijk maken om niet alleen goed te administreren maar tevens adequate managementinformatie te leveren.

Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 uur per week vanaf 6 februari 2023. Een latere startdatum is in overleg mogelijk;

  • Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op hetaanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan;

  • Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Minimaal zeven (7) jaar aantoonbare werkervaring in de functie Projectleider ICT in een lokale overheidsorganisatie;

    • Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring met selectie- en implementatieprojecten van geautomatiseerde systemen in de rol van projectleider in de afgelopen tien (10) jaar.

  • Maximaal uurtarief: €130,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW.

  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Samenwerken;

    • Omgevingsbewustzijn;

    • Resultaatgerichtheid;

    • Organisatiesensitiviteit;

    • Kunnen omgaan met tegengestelde belangen van betrokkenen;

    • Hbo of Wo werk- en denkniveau.

Gunningscriteria

  • Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op:

    1. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie);

    2. De competenties
      (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie);

    3. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht;

    4. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.

  • Aantoonbare werkervaring als projectleider met een (vervangend) financieel systeem traject bij een 50.000+ gemeente (weging 20%)

  • Aantoonbare referenties van uitgevoerde (financiële) trajecten. (weging 20%)

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.