Management Consultant (MT P&P)

Stationsplein 1, 2611 BV Delft, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
140 24-32 Zuid-Holland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

1 okt 2026

Uren per week:

24-32

Publicatiedatum:

2 aug 2024

Doelstelling
Het doel van deze Offerteaanvraag is het afsluiten van een Overeenkomst met één (1) dienstverlener ten behoeve van de inhuur van een Management Consultant (MT P&P).

Organisatie
Gemeente Delft (en de aan haar gelieerde onderdelen, zoals o.a. OBS, Werkse en Museum Prinsenhof) treedt op als Aanbestedende Dienst in deze aanbestedingsprocedure. Voor informatie over Gemeente Delft kunt u terecht op de website van Gemeente Delft, te weten www.delft.nl.

Omschrijving van de opdracht
Je gaat aan de slag op de afdeling Programma’s en Projecten (P&P), de opdrachtnemer van tientallen complexe projecten, processen en programma’s uit het sociale en het ruimtelijke domein. In deze open en uitdagende werkomgeving is de afdeling Programma’s en Projecten je thuisbasis. Van daaruit worden grote externe en interne projecten, processen en programma’s gemanaged zoals Nieuw Delft, de Schieoevers en de Buitenhof.

Als Management Consultant ga je aan de slag met het nieuwe managementteam van de afdeling Programma's en Projecten (MT P&P), bestaande uit een afdelingshoofd en twee teammanagers. Je draagt bij aan de stabilisering en ontwikkeling van dit team. Samen met het management stel je een marketingplan en een methodiek voor de beheersing van interne P&P-projecten op. Daarnaast help je bij het actualiseren van de bestaande interne producten- en dienstencatalogus.

Je ontwikkelt een roadmap voor de verdere ontwikkeling van de afdeling Programma's en Projecten en ondersteunt bij de uitvoering hiervan. Hierbij adviseer je over diverse opdrachten die voortkomen uit de roadmap. Je denkt mee over de agendering, inrichting en rolverdeling van het MT P&P, evenals over de aansturing van de uitvoering van de roadmap en andere afdelingsgerelateerde zaken. Tot slot adviseer en ondersteun je bij het opzetten en inrichten van een professioneel bedrijfsbureau voor de afdeling.

Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat (U dient aan te geven of u volledig aan te gestelde eisen voldoet door de vragenlijst op het Aanbestedingsplatform volledig in te vullen)

  • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor minimaal 24 en maximaal 32 uur per week vanaf 1 oktober 2024.

  • Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan;

  • Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Minimaal een afgeronde wo-opleiding Bedrijfskunde, Bestuurskunde of Bestuurlijke Informatiekunde (aangevuld met een marketing specialisatie is een pré), (of vergelijkbaar);

    • Minimaal tien (10) jaar aantoonbare interim werkervaring als project/programmamanager bij tenminste twee (2) overheidsorganisaties.

    • Tenminste vijf (5) jaar aantoonbare interim werkervaring als project/programmamanager bij tenminste twee (2) commerciële organisaties.

    • Tenminste vijf (5) jaar aantoonbare ervaring in coaching en/of ontwikkeling van Management Team en/of Directieteam.

    • Tenminste vijf (5) jaar aantoonbaar onderdeel hebben uitgemaakt van een Management Team en/of Directieteam

  • Maximaal uurtarief: € 140,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

  • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):

    • Samenwerken;

    • Omgevingsbewustzijn;

    • Resultaatgerichtheid;

    • Coachen;

    • Flexibiliteit;

    • Communicatief vaardig;

    • Politiek-bestuurlijke sensitiviteit;

    • Plannen en organiseren;

    • Analytisch.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.