Begindatum:
11 jul 2025Einddatum:
31 dec 2025Uren per week:
28Publicatiedatum:
17 jun 2025Jij gaat:
Als Medewerker Uitkeringsadministratie voer je administratieve werkzaamheden uit in het kader van de Participatiewet, IOAW, IOAZ en BBZ. Denk bijvoorbeeld aan:
Je ondersteunt collega’s bij vragen over de betalingen en/of verrekeningen. Naast de werkzaamheden gericht op de Uitkeringsadministratie neem je deel aan projectgroepen, denk je actief mee en wordt je uitgedaagd om met verbetervoorstellen te komen.
Kortom, deze functie biedt een gevarieerd takenpakket waarbij nauwkeurigheid, efficiëntie en samenwerking centraal staan. Je speelt een essentiële rol in het waarborgen van een soepele en effectieve dienstverlening binnen onze organisatie.
Jij hebt:
Dit wordt jouw team:
Als Medewerker Uitkeringsadministratie maak je deel uit van het team ‘Uitvoering Sociaal Domein’. Binnen dit team wordt onderscheid gemaakt tussen de werkzaamheden van het gebiedsteam en de administratie/ondersteuning. Hierbij staat samenwerking op nummer één.
De medewerkers van administratie/ondersteuning vervullen een adviserende, ondernemende, verantwoordende, toezichthoudende, kwaliteit borgende en administrerende rol ten behoeve van de gebiedsteams.
Aandachtsgebieden zijn daarbij onder andere inkomensondersteuning, WMO, verhaal op onderhoudsplichtigen, terugvordering, incasseren van vorderingen, toezichthouders sociaal domein, juridisch advies en ondersteuning, Uitkeringsadministratie, kwaliteitsbevordering en accountbeheer.
zie opdrachtomschrijving