Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Loopbaanbegeleider

Raadhuisstraat 1, 7721 AX Dalfsen, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 32 Overijssel

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een enthousiaste loopbaanbegeleider voor 32 uur per week voor de duur van 3 maanden. Ben jij diegene met een scherp inzicht in de arbeidsmarkt en een uitgebreid netwerk bij voorkeur in de regio Dalfsen? Geloof jij sterk in zelfredzaamheid en zie jij overal mogelijkheden? Dan ben jij degene die we zoeken!

Wat ga je doen?

Begeleid kandidaten uit diverse doelgroepen naar passend werk of een geschikte plek. Verzorg aanvragen voor indicaties en begeleid kandidaten richting werk. Bied ondersteuning op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en arbeidsvoorwaarden. Zorg voor begeleiding en nazorg tijdens werkstages en proefplaatsingen. Stel re-integratieplannen op en bepaal passende externe trajecten. Bied ondersteuning bij persoonlijke leefgebieden, in samenwerking met collega's. Adviseer collega's en werkgevers over het werkfit maken van kandidaten en arbeidsvoorwaarden. Onderhoud contacten met externe partijen en signaleer ontwikkelingen. Zorg voor de juiste match tussen kandidaten en vacatures. Organiseer workshops en trainingen gericht op werkzoekenden. Verricht administratieve taken zoals subsidietoekenning en registratie van activiteiten.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als loopbaanbegeleider;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een gemeentelijke organisatie, licht dit duidelijk toe in het cv;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als loopbaanbegeleider bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als loopbaanbegeleider (35 punten);
  • Bereid om minimaal 2 dagen per week in Dalfsen aanwezig te zijn (30 punten);

Competenties

  • Handelt strategisch handig bij belangentegenstellingen;
  • Je werkt zelfstandig, communicatief vaardig en resultaatgericht;
  • Ervaring met het werken in een politiek-bestuurlijke omgeving en in de publieke dienstverlening;
  • Je hebt een bijzonder goede schrijfvaardigheid en weet je ideeen goed en helder over te brengen

Organisatie en team

De Gemeente Dalfsen, gelegen aan de oevers van de Overijsselse Vecht, is een plattelandsgemeente met ongeveer 30.000 inwoners. Met de grootste kernen Dalfsen, Nieuwleusen, Lemelerveld, Oudleusen en Hoonhorst, beslaat de gemeente een uitgestrekt buitengebied en is het een actieve deelnemer binnen de Regio Zwolle. Daarnaast is Dalfsen lid van de P10, het samenwerkingsverband van grote plattelandsgemeenten, en van de Talentenregio. Dalfsen staat bekend als een veelzijdige gemeente met een uitstekende leefomgeving. In 2023 heeft het CBS vastgesteld dat de inwoners van Dalfsen de gelukkigste van Nederland zijn, iets waar wij enorm trots op zijn. De gemeente hecht veel waarde aan duurzaamheid en een goede woon-, werk- en leefomgeving. Samenwerken is de kracht van onze organisatie. Bij de gemeente Dalfsen werken circa 300 betrokken en bevlogen medewerkers die dagelijks bijdragen aan het welzijn van onze inwoners. Onze organisatie voegt waarde toe door effectieve samenwerking, zowel intern als extern, met oog voor de veranderende samenleving. Werken bij Dalfsen betekent deel uitmaken van een hecht team dat samen voor elkaar klaar staat.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 29 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 28 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De Opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De Opdrachtgever zal om een Uittreksel Handelsregister (KvK) vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Voor opdrachtnemer geldt een Social Return (SROI) verplichting bij gegunde opdrachten hoger dan 400.000 binnen het DAS van de Talentenregio. Voor meer informatie zie: (https://talentenregiohuurtin.nl/wp-content/uploads/2024/10/SROI-bijlage-DAS-v2.pdf).

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 20 augustus 2025 09:00 . De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 21 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 26-08-2025 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur