Vakspecialist Handhaving

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen limieten 24 Gelderland

Begindatum:

19 aug 2024

Einddatum:

16 nov 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

19 jul 2024

Opdracht omschrijving
Als juridisch adviseur handhaving en vergunningverlening ben je verantwoordelijk voor juridische procedures op het vlak van Vergunningverlening, toezicht en handhaving. Je specialisatie is omgevingsrecht en bestuursrecht. Je houdt je bezig met bezwaar en beroep bij omgevingsvergunningen, de juridische procedure bij handhaving en het opstellen van juridische adviezen. Jouw takenpakket is veelzijdig en uitdagend:

  • Als specialist op het gebied van omgevingsrecht, met focus op de Omgevingswet, ben jij de schakel tussen wetgeving en praktijk. Je duikt in complexe vraagstukken en zorgt voor heldere oplossingen;

  • Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van juridische procedures bij (complexe) handhavingszaken en vergunningen;

  • Bezwaar- en (hoger) beroepszaken op het gebied van vergunningverlening en handhaving zijn jouw terrein. Je staat stevig in je schoenen en verdedigt onze besluiten met overtuiging;

  • Jouw juridische inzicht is van onschatbare waarde. Je geeft gevraagd én ongevraagd advies aan collega’s, het college en de gemeenteraad. Zo dragen we samen bij aan weloverwogen besluitvorming;

  • Je zorgt ervoor dat onze uitgaande brieven en besluiten juridisch waterdicht zijn;

  • Daarnaast signaleer, analyseer en adviseer je over de consequenties van landelijke wet- en regelgeving.

Wij hebben een reguliere vacature Vakspecialist Handhaving en hebben ter overbrugging van de invulling van deze vacature iemand nodig.

Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 19 augustus tot en met 16 november voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie

  • Afgeronde juridische hbo/wo-opleiding, bij voorkeur met specialisatie in omgevingsrecht en/of bestuursrecht

  • VOG-P kunnen verkrijgen (de aanvraag wordt bij gunning door gemeente Brummen klaargezet, bij twijfel of VOG-P wordt afgegeven s.v.p. niet reageren)

Wensen

  • Afgeronde juridische hbo/wo-opleiding, bij voorkeur met specialisatie in omgevingsrecht en/of bestuursrecht (40%)

  • Minimaal 3 jaar ervaring als jurist handhaving (40%)

  • Minimaal 3 jaar ervaring bij een gemeentelijke overheid (20%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.