Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

toezichthouder fiscaal parkeren

Leigraafseweg 8, 6983 BP Doesburg, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

5 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De fiscaal Parkeerbeheerder worden ingezet t.b.v. de parkeerhandhaving op straat. Er wordt gecontroleerd op betalingen/vergunningen tijdens het parkeren in centrum Doesburg en vergunningsgebieden en leggen evt. naheffingsaanslagen (bekeuren) op. De parkeerbeheerder werkt alleen in uniform van toezicht. Een rijbewijs is een pre.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van Handhaver, Toezicht en Veiligheid;
  • Beschikbaar voor 36 uur per week;
  • Goede beheersing van de Duitse en Engelse taal (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het uitoefenen van toezichtwerk;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het onderhouden van contacten met inwoners. (licht dit duidelijk toe in het cv) (30 punten);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder (30 punten);
  • Je bent in het bezit van een BOA getuigschrift (benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten);
  • Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na de duur van de opdracht kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (20 punten).

Competenties

  • Samenwerker;
  • Hands-on mentaliteit, denkende doener;
  • Verbaal en non verbaal een vriendelijke gastheer maar ook kunnen optreden;
  • Stressbestendig;
  • In staat om snel contacten te leggen en goed te onderhouden intern en extern;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Het afhandelen van bezwaren en hierover rapporteren;
  • Zelfstarter vanuit verantwoordelijkheid en kaders;
  • Rechtlijnig zijn;
  • Om kunnen gaan met teleurgestelde soms bozige parkeerders.

Organisatie en team

Doesburg is een kleine gemeente van zo'n 11.000 inwoners. Met ruim 100 medewerkers zorgen we ervoor dat het voor inwoners, ondernemers en bezoekers prettig wonen, werken en recreeren is in onze stad.

Wat maakt werken bij Doesburg fijn? We zijn een compacte en dynamische organisatie, volop in ontwikkeling. De organisatie is verdeeld in vier afdelingen, met daarin samenwerkende teams die staan voor goede dienstverlening aan de inwoners. De verantwoordelijkheid ligt laag binnen de organisatie en de lijnen met het bestuur zijn kort. In een team werk je samen met behulpzame en talentvolle collegas in een informele sfeer.

In Doesburg krijg je de kans om alles uit jezelf te halen, kun je je eigen werk regisseren en heb je een breed takenpakket. Spreekt dat je aan? Kom dan werken bij de gemeente Doesburg!

ServiceteamParkeertoezicht maakt onderdeel uit van het serviceteam. In dit team zitten 8 andere collegas die het dagelijks operationeel onderhoud verrichten aan onze mooie stad . Dezelfde locatie als waar de collegas van ons beheerteam hun dag starten. Dat betekent korte lijntjes, snel afstemmen met elkaar en een goed zicht op de praktijk van alledag. Bij beheer gaan we over alle facetten van de Doesburgse leefomgeving: groen en spelen, verkeer, reiniging en grondstoffenbeheer, riolering, wegbeheer en handhaving en de bijbehorende informatie.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zullen in overleg gepland worden met de kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 9 juli 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 10 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 14 juli 2025, 09:00 uur.Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur