thumbnail
thumbnail

Medewerker Omgevingsrecht

Engelenburgerlaan 31, 6971 BV Brummen, Nederland

Sluit over 2 dagen
€ 60,00
24 Gelderland

Begindatum:

24 jun 2024

Einddatum:

30 aug 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 jun 2024

Opdracht omschrijving
Wij hebben een reguliere vacature Medewerker Omgevingsrecht. Ter overbrugging van het invullen van de vacature zijn wij op zoek naar iemand met ervaring die deze functie tijdelijk kan invullen.

Verantwoordelijkheden
In deze functie ben je de administratieve spin in het web voor de afdeling Fysieke Leefomgeving. Dit voor zowel de beleidsterreinen Openbare orde en veiligheid als Duurzaamheid.

In deze functie:

  • Beoordeel je de leningen voor Toekomstbestendig wonen;

  • Stel je agenda's op en houdt je notulen bij van het ZOR en Analyseteam;

  • Ben jij degene die de digitale postverdeling in ons zaaksysteem Join van de afdeling verzorgd;

  • Verzorg je administratieve en organisatorische ondersteuning;

  • Verzorg je tijdelijke verhuur/vergunningen conform de leegstandswet;

  • Ben je verantwoordelijk voor o.a. de jaarlijkse subsidies van de Buurtbus en het Park 't Goor, maar ook de subsidie HALT en evenementensubsidies. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 24 juni (of uiterlijk per 1e week juli) tot en met 30 augustus 2024 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Kennis van en ervaring met verlenen van subsidies, maar ook agenderen en notuleren van gevoelige informatie

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau, bij voorkeur planologie, bestuursrecht of sociale geografie.

  • Jij (of de kandidaat) is beschikbaar vanaf uiterlijk 1e week juli

Wensen

  • Relevante opleiding (20%)

  • Kennis van en ervaring met verlenen van subsidies, maar ook agenderen en notuleren van gevoelige informatie (40%)

  • Ervaring binnen het vakgebied bij een overheidsinstantie (40%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Omgevingsrecht die deze organisatie zoekt?