Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Senior financieel adviseur concernfinanciën

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

23 mei 2022

Einddatum:

31 aug 2022

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

10 mei 2022

Organisatie
Iedere werkdag is anders als senior financieel adviseur bij de gemeente Breda! De ene dag stel je samen met de financieel adviseur prognoses op. De andere dag voorzie je het afdelingshoofd Financiën, Inkoop en Juridische Zaken van de juiste informatie over het te verwachten jaarrekeningresultaat. Jij zorgt voor financiële informatie en scenario’s en draagt daarmee bij aan een financieel gezonde gemeente om in te kunnen wonen en werken.

Als senior financieel adviseur werk je voor het team Financieel Advies en Beleid. Een team met 25 goed gemotiveerde collega’s. Ieder heeft zijn/haar eigen verantwoordelijkheid en individueel en samen werken zij aan de gemeente-brede, concern-brede en afdelingsproducten. De onderling gevoelde gelijkwaardigheid en prettige samenwerking zorgen voor een goede sfeer en dito producten.

De teamleider is open en toegankelijk en gaat uit van wederzijds vertrouwen. Als senior financieel adviseur schakel je daarnaast veel rechtstreeks met het afdelingshoofd, die gemakkelijk benaderbaar is en inhoudelijk sterk. Het team werkt hybride, dit betekent, afhankelijk van wat of wie je nodig hebt werk je thuis of op kantoor. Hierbij kent het kantoor een activiteitgerichte indeling die goed aansluit bij de afwisseling in activiteiten die de functie vraagt.

Functiebeschrijving
We zijn op zoek naar een senior financieel adviseur op het gebied van concernfinanciën. Een collega die er gelijk staat en de kennis en kunde biedt om grip te hebben én houden op de financiën van 2022. Daarnaast vragen we je om de diverse werkzaamheden in het begrotingstraject 2023 op te pakken.

Jij houdt van een dynamische functie, waarin veel belangen spelen en waar je een brede adviserende rol hebt. Dit komt allemaal samen in je werk voor Breda. Hier tref je een organisatie met zeer verschillende activiteiten in een politieke omgeving, die ook nog elke vier jaar verandert.

Jouw expertise zet je in om, samen het afdelingshoofd Financiën en de financiële adviseurs, vastberaden vorm te geven aan de volgende stap in het proces van het versterken van de financiële positie van de gemeente Breda.

Competenties
Jij bent een financieel professional met zeer goede kennis van gemeentefinanciën en die analytisch zeer sterk is. Je hebt zeer recentelijk nog gewerkt binnen en gemeentelijke organisatie waardoor er geen verrassingen voor je zijn.

Jij hebt een open en toegankelijke persoonlijkheid, vindt daardoor snel je plek in de organisatie en je bent gemakkelijk benaderbaar voor collega’s en andere gesprekspartners. Jij bent uiterst betrokken bij je werk, voelt je verantwoordelijk en bent een aanpakker. Jij stroopt je mouwen op als dat nodig is en zet je woorden om in daden. Communicatief ben je erg sterk, je communiceert makkelijk op diverse niveaus en kunt daarbij snel schakelen tussen de verschillende belangen. De stevige persoonlijkheid die wij zoeken is tegelijkertijd echter ook flexibel. Flexibiliteit is nodig omdat je mee moet kunnen bewegen met wat het werk en het team nodig heeft en omdat je in een politieke omgeving werkt. Werk dat bovendien uiterste betrouwbaarheid en integriteit van jou vraagt.

Eisen

  • Afgeronde WO of HBO opleiding, we denken hierbij aan een WO/HBO opleiding Bedrijfseconomie, Finance of Accountancy of een vergelijkbare opleiding;

  • Ervaring met financiële advisering in een dynamische omgeving;

  • Zeer recente ervaring met gemeentefinanciën en BBV regelgeving;

  • Ervaring in het nemen van een leidende rol in verbetertrajecten.

Uren en werkdagen
Aantal uur per week: 32 uur per week
Toelichting op uur per week: Startdatum zo spoedig mogelijk.
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.