Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectmanager

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend 20 Noord-Brabant

Begindatum:

13 dec 2021

Einddatum:

10 dec 2022

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

24 nov 2021
Elektrotechnisch projectmanager bij Stadsingenieurs Breda.

Ben jij die sympathieke en gedreven elektrotechnisch projectmanager die stevig in zijn schoenen staat en over goede communicatieve vaardigheden beschikt in een bestuurlijke omgeving?

Stadsingenieurs Breda voert projecten uit op het gebied van civiele techniek, bouwkunde en elektrotechniek. Ongeveer 70 enthousiaste medewerkers op de afdeling zijn dagelijks bezig met het realiseren van projecten volgens de systematiek van projectmatig werken. De gemeentelijke organisatie staat voor de opgave om de bestaande stad in stand te houden, nieuwe woon- en werkgebieden te realiseren en de hiervoor benodigde hoofdinfrastructuur aan te leggen. Het realiseren van infrastructurele projecten in de Openbare Ruimte van multidisciplinaire aard.

Wat ga je doen?
In overleg met je opdrachtgever geef je vorm aan jouw projectopdracht. Jij zorgt ervoor dat elektrotechnische en werktuigbouwkundige projecten integraal worden aangepakt volgens principes van het projectmatig werken. Je stuurt een projectteam aan met veel deskundige disciplines en binnen de verschillende projectfases; van initiatief, ontwerp tot en met nazorgfase en treedt daarbij op als gedelegeerd opdrachtgever naar ontwerpende en uitvoerende partijen. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van het project; van opdracht naar overdracht.

Daarnaast ben je verantwoordelijke voor de projectbeheersing op gebieden van Tijd, Geld, Kwaliteit, Informatie, Organisatie en Risico’s. Je bent verantwoordelijk voor het inkopen van werken, leveringen en diensten binnen de goedgekeurde projectbudgetten en de uitvoering ervan. Je realiseert elektrotechnische en werktuigbouwkundige projecten bij gemeentelijk Vastgoed en in de Openbare Ruimte van multidisciplinaire aard in een ingewikkeld netwerk met interne opdrachtgevers, externe partijen en een stevig participatietraject.

Je werkt in een technische en complexe (bestuurlijke) omgeving met veel interne en externe relaties. De projecten kennen een politiek en maatschappelijk afbreukrisico.

Ben jij die projectmanager elektrotechniek, die beschikt over de volgende kennis, competenties en talenten?
  • Minimaal afgeronde HBO opleiding, studierichting elektrotechniek en/of werktuigbouwkunde.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring als projectmanager binnen het vakgebied, in een gemeentelijke organisatie.
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring met elektrotechnische en werktuigbouwkundige werkzaamheden, zoals vervanging, verledding en verduurzaming OVL, evenementenkasten, rioolgemalen.
  • Aantoonbare werkervaring met contractvormen zoals RAW-systematiek en bouwteam, UAV en/of UAV-GC.
  • Aantoonbare werkervaring met subsidieprojecten
  • Aantoonbare werkervaring met projecten in relatie tot openbare verlichting
  • Heeft affiniteit met vakgebieden als civiele techniek, bouwkunde en werktuigbouwkunde.
  • Kennis van aanbestedingssystematiek en vergunningstrajecten.
  • Heeft bij voorkeur kennis van beheersysteem MOON en connectiviteit in CityTouch
  • Samenwerken, resultaatgericht, communicatief vaardig zijn kernkwaliteiten.
  • Een grote mate van zelfstandigheid en nauwkeurige manier van werken.
  • Probleemoplossend vermogen, kan plannen en organiseren, heeft een flexibele instelling.
  • Aantoonbaar ervaring met projectmatig werken en het leiden van projectteams.
  • Aantoonbare ervaring met burgerparticipatietrajecten.
  • Aantoonbaar ervaring met projectomvang van circa € 1.000.000,-- tot € 15.000.000,-- verspreid over meerdere jaren.
  • Heeft kennis van MS-office, SharePoint, risicomanagement, vaktechnische wet- en regelgeving.

Vanaf half december 2021 beschikbaar om als projectmanager te starten.

Het betreft hier een tijdelijke functie voor de duur van 1 jaar (en een optie om contractduur met 1 jaar te verlengen). Eventuele verlenging is afhankelijk van doorlooptijd projecten en/of invulling functie als vaste fte.  

Jij bent minimaal 12 en maximaal 20 uur per week beschikbaar


 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.