Medewerker burgerzaken

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

1 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

13 sept 2024

Type inzet
Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp’er aan. De zzp’er gaat zijn/ haar uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt zijn/ haar factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u rechtstreeks als zzp’er in te schrijven op deze opdracht en akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.

Specialist Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP)
Ben jij die accurate, gestructureerde professional met brede kennis van de Basisregistratie Persoonsgegevens (BRP)? En heb je ervaring met de zelfevaluatie BRP? Dan zoeken wij jou!

Wat ga je doen?
In het kader van de zelfevaluatie BRP ga je in de periode tussen 1 oktober 2024 en 1 januari 2025 honderd persoonslijsten controleren. Dit doe je aan de hand van brondocumenten. 

We zoeken jou!
We hebben ruimte voor een ervaren, gestructureerd werkende en precieze BRP-specialist. Herken jij jezelf in onderstaand profiel? Dan kunnen wij jou een tijdelijke uitdaging bieden!

  • Je hebt aantoonbare kennis van de actuele wet- en regelgeving BRP.

  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het verrichten van de zelfevaluatie in een vergelijkbare functie.

  • iBurgerzaken kent voor jou geen geheimen, kennis en ervaring met IZRM is een pré.

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau of een afgeronde MBO4-opleiding.

  • Je bent 16 uur per week beschikbaar in de periode 1 oktober2024 – 1 januari 2025.

  • Gedeeltelijk vanuit huis werken is bespreekbaar.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten

  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2024 is vastgesteld op € 233.000. Voor de topfunctionarissen zonder dienstbetrekking is de hoogte van het bezoldigingsmaximum gekoppeld aan de duur van de functievervulling in kalendermaanden. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 30.800 per maand voor de eerste zes maanden en € 23.400 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2024 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 221. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.

  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.

  • Breda VOG algemeen. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.

  • U (Uw kandidaat) heeft minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke rol met het controleren van persoonslijsten in het kader van de zelfevaluatie BRP. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met het verrichten van de zelfevaluatie BRP. Dit moet blijken uit het cv.

  • Kandidaat heeft ruime ervaring met het werken in iBurgerzaken.

  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van de actuele wet-en regelgeving BRP. Dit moet blijken uit het cv (bijvoorbeeld uit gevolgde opleidingen/trainingen/webinars).

  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Analytisch sterk;

    • Werkt gestructureerd;

    • Scherp oog voor kwaliteit;

    • Is precies.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.