Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland
Begindatum:
6 jun 2022Einddatum:
30 sept 2022Uren per week:
36Publicatiedatum:
14 mei 2022Functiebeschrijving
Ben jij de ervaren evenementenvergunningverlener op grote evenementen die ons team tijdelijk komt versterken?
Als vergunningverlener evenementen ben je samen met de coördinator evenementenveiligheid en de andere vergunningverleners verantwoordelijk voor het vergunningverleningsproces rondom alle evenementen in Breda. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: het beoordelen en maken van een risico-inschatting van evenementenaanvragen tot aan de uiteindelijke vergunningverlening. Samenwerking met interne en externe partijen in het adviseringstraject. Beantwoording van vragen van omwonenden, pers en de raad.
Beargumentatie van zienswijzen en na afloop van een evenement ook het evaluatietraject vormgeven.
Je bent bekend met het juridische kader bij de beoordeling van vergunningaanvragen en in staat kritisch te blijven op het borgen van de veiligheid door de risicofactoren te herkennen.
Onderdelen van je dagelijks werk zijn o.a.:
Het controleren van de volledigheid van de aanvraag
Het tijdig uitzetten van adviezen naar de betrokken deskundigen, aanvragen en adviezen integraal te toetsen
Deelnemen aan het EVO(Evenementenoverleg met collega’s van de brandweer, politie e.d.)Knelpunten voorleggen aan het EVO (brandweer, politie e.d.)
De ontvangen zienswijzen beantwoorden en meenemen in je afweging een integrale afweging maken en dit motiveren in je besluit
Je werkt binnen deze keten samen met andere vergunningverleners, toezichthouders en juridisch medewerkers, daarnaast ook met diverse collega’s van de brandweer, politie en de GHOR maar ook met andere afdelingen binnen de gemeente. Het is jou verantwoordelijkheid om aanvragen en adviezen integraal te toetsen en kwalitatief goede vergunningen af te geven. Hierbij dien je in staat te zijn om een goede belangenafweging te maken.
Dit vraagt bij voorkeur een HBO opleiding (voorkeur bestuursrecht/veiligheid), kennis en/of ervaring van grote (risicovolle) evenementen is een eis!
Competenties
Kennis van regelgeving van de APV en bijzondere wetten
Ervaring met het verwerken van zienswijzen
Ervaring met (complexe) vergunningverlening
Doelgericht en overzichtelijk communiceren
Politiek sensitief
Een teamspeler die een prettige werksfeer belangrijk vindt
Stress bestendig en flexibel wat betreft je werkhouding
Doortastend en proactief
Een collega met een servicegerichte houding die nauwkeurig te werk gaat
Uren & werkdagen
Aantal uur per week:36 uur per week
Toelichting op uur per week: -
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.