Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Wil jij de 9e stad van Nederland veiliger en leefbaarder maken? Ben jij een flexibele teamplayer met een echte aanpakkersmentaliteit? De buitengewoon opsporingsambtenaren (BOA’s) van de gemeente Breda werken samen in een leuk en dynamisch team: Team Handhaving en Wijkveiligheid. Samen met de ketenpartners zorgen we voor een veilige en leefbare stad, onze missie: ‘Met en voor burgers, bedrijven en bezoekers, organiseren en beschermen wij de veiligheid en leefbaarheid’.
Wat ga je doen? Wegens uitbreiding van onze formatie zijn wij op zoek naar een enthousiaste, inventieve, leergierige collega’s die van aanpakken weet. We zoeken collega’s voor in de wijk, aanvulling op team ondermijning en voor aanvulling op ons parkeerteam. Als BOA hou je je vanuit je expertise en ervaring bezig met het oppakken van verschillende problematieken in je gebied/ wijk. Geen dag is hetzelfde: je weet nooit wat je op een dag precies gaat doen. Hectiek en rust wisselen elkaar af. Je houdt toezicht in de stad op onder andere:
Dit doe je samen met de collega’s, waarbij iedereen verschillende taakaccenten heeft. Afhankelijk van jou kennis en ervaring kan je ingedeeld worden bij het wijkteam, incidententeam, ondermijningsteam of parkeerteam. Tijdens je werkzaamheden zoek je pro-actief contact met ketenpartners en schakel je met je netwerk als situaties verder gaan dan je eigen taken en bevoegdheden. Zo draag je bij aan een vermindering van het aantal meldingen en een veilige en leefbare stad. Je aanpak is bij voorkeur preventief: je signaleert ongewenste situaties en bespreekt deze met betrokkenen. Als het niet anders kan, dan ga je over tot handhaving. BOA ben je 24/7 maar je kan ook flexibel worden ingezet. We werken met een standaard rooster met dagelijkse diensttijden van 7:00 uur tot 23:00 uur en op vrijdag en zaterdagnacht gaan we door tot 5:30 in de ochtend. Echter kan de situatie zo zijn dat we afwijken van dit rooster en je dus ook andere tijden wordt ingezet.
Als BOA heb je een diploma MBO niveau 3 of hoger nodig en ben je in het bezit van je boa getuigschrift. Ben je niet in het bezit van een MBO 3 diploma en een BOA getuigschrift heeft solliciteren geen zin. Daarnaast heb je bij voorkeur ook deze diploma’s
Certificaat Drank- en Horecawet
EHBO diploma
RTGB toets (theorie en praktijk)
Bike training
Verkeersregelaar
Tevens beschik je over de volgende eigenschappen: Je werkt zelfstandig en neemt initiatief. Je houdt daarbij rekening met de vastgestelde richtlijnen en processen. Je bent oplossingsgericht en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt je aanpassen aan veranderende eisen en omstandigheden. Je bent flexibel qua werktijden (in het weekend, op feestdagen, in de avond/nacht. Daarnaast ben je in het bezit van rijbewijs b (of ben je bereid deze op korte termijn te halen).
Afdelingsinformatie: De buitengewoon opsporingsambtenaren (BOA’s) van de gemeente Breda werken samen in een leuk en dynamisch team: Team Handhaving en Wijkveiligheid. Dit team bestaat uit boa’s, cameraobservanten/centralisten, fietshandhavers en fiscaal controleurs. Samen met de ketenpartners zorgen we voor een veilige en leefbare stad. Binnen onze afdeling zetten we actief de vier organisatieprincipes centraal : ondernemend werknemerschap, 1 organisatie, flexibele organisatie en doelmatige bedrijfsvoering. In het kader van deze missie houden de BOA’s zich bezig met toezicht en handhaving in de wijk op het gebied van overlast (denk hierbij bijvoorbeeld aan afval, honden, jongeren horeca en evenementen). Toezicht en handhaving behoren tot de kerntaken van de gemeente, maar zijn geen doel op zich. Het zijn instrumenten om spontane naleving van de regels te bevorderen en daarmee een bijdrage te leveren aan Breda als veilige en prettige stad.
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.