Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beleidsadviseur

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2022

Einddatum:

1 okt 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

15 sept 2022

Omschrijving van de opdracht

Onze afdeling Veiligheid en Leefomgeving bestaat uit vijf teams. Samen zetten wij ons in voor onze missie: 'Met en voor onze burgers, bedrijven en bezoekers organiseren en beschermen wij de veiligheid en leefbaarheid'. Een kwaliteitsmedewerker ondersteunt en faciliteert de teamleiders, de teams en het afdelingshoofd bij de uitvoering van de werkzaamheden. Wij zijn op zoek naar versterking voor de huidige drie kwaliteitsmedewerkers.

Wat ga je doen?

Je bent gekoppeld aan het team Leefomgeving, maar je bent breder verantwoordelijk. Samen met collega-kwaliteitsmedewerkers lever je een bijdrage aan het professionaliseren van de vijf teams en de gehele keten. Taken en projecten worden verdeeld naar kennis en kunde. In de toekomst is het mogelijk dat je gekoppeld wordt aan meerdere teams binnen de afdeling.

Actuele werkprocessen en systemen worden beheerd en het team wordt geadviseerd over nieuwe ontwikkelingen. Resultaatgericht werken en voortgangsbewaking zijn daarbij belangrijk. Managementinformatie is volledig en juist. Door een juiste interpretatie is deze bruikbaar voor (toekomstig) beleid. Het vormt input voor jaarverslagen en jaarplannen. Er is inzicht in de gevolgen van relevante (organisatie-)ontwikkelingen. Het team wordt gefaciliteerd/begeleid in het doorvoeren van de effecten op hun werkzaamheden.

Onze missie en visie worden actief gedeeld en de collega’s worden meegenomen in de verandering die we gezamenlijk willen bewerkstelligen. Je spart over het bereiken van onze missie en visie met de teamleden, de collega-kwaliteitsmedewerkers, de teamleiders en het afdelingshoofd. Actief zorg je voor het leggen van verbindingen teams en afdelingen. 

We zoeken jou!

Je hebt een proactieve werkhouding. Gevraagd en ongevraagd adviseer je de teamleiders, ondersteun je de teamleden en de collega’s kwaliteitsmedewerkers. Je kunt omgaan met ad-hoc vraagstukken, bent hierin flexibel met je tijd en kan werken onder tijdsdruk.
Deze functie vraagt bij voorkeur een HBO(+) opleiding en kennis en/of ervaring met processen. Daarnaast vraagt het een aantal andere (potentiële) competenties:

  • Je bent sterk in organiseren, planning en voortgangsbewaking

  • Je gaat voor kwaliteit en resultaat, je bent besluitvaardig

  • Je hebt gevoel voor processen en cijfers

  • Je kunt beleid vertalen naar operationele regelingen en procedures

  • Je hebt inzicht in de gevolgen van relevante (organisatie-)ontwikkelingen

  • Je hebt een sterk analytisch vermogen

  • Je bent een teamspeler en ondernemend

  • Je bent stressbestendig en flexibel wat betreft werkhouding

  • Kennis van en ervaring met de implementatie van de Omgevingswet is een pré

  • Ervaring bij een (middel)grote gemeente is een pré

Wie zijn wij?

Als kwaliteitsmedewerker maak je deel uit van het team Leefomgeving, maar werk je voor en met de gehele afdeling of de keten. Denk daarbij aan, bouwinspecteurs, juridisch medewerkers, vergunningverleners, adviseurs en diverse collega’s van andere afdelingen. Je werk is daardoor divers. De kwaliteitsmedewerkers vormen samen een soort bedrijfsbureau. De taken zijn omkaderd, maar de invulling geeft speelruimte. Je gaat werken met jonge, enthousiaste collega's en je kan op verschillende thema's kennis en ervaring ontwikkelen.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.