thumbnail
thumbnail

(Beleids-)adviseur

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
10 Noord-Brabant

Begindatum:

23 sept 2024

Einddatum:

16 jun 2025

Uren per week:

10

Publicatiedatum:

3 sept 2024

Type inzet
De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt. NB: Indien u zich als zzp’er laat detacheren via uw eigen BV, dan dient u op verzoek per ommegaande de volgende bewijsstukken te kunnen overleggen: Geldig Uittreksel KvK van de BV; een arbeidsovereenkomst waaruit duidelijk moet worden dat de BV aan alle werkgeversverplichtingen voldoet en dat u als zzp’er maandelijks loon uitgekeerd krijgt vanuit de BV; een individuele verklaring vanuit Belastingdienst, waarmee verklaard wordt dat er een arbeidsrelatie tussen de ZZP BV en de werknemer/bestuurder van de ZZP BV bestaat.

Adviseur verduurzaming gemeentelijk Vastgoed
De gemeente Breda is in bezit van een vastgoedportefeuille die sterk varieert in aard en omvang. De duurzaamheidsambitie van de stad is daarnaast erg groot. Afdeling Vastgoedbeheer is op zoek naar een adviseur met specifieke expertise die het team de komende tijd kan ondersteunen met advies en het uitvoeren van concrete acties om aan die ambities tegemoet te komen.

Wat ga je doen?
In deze tijdelijke rol ben je als vraagbaak beschikbaar voor het team Vastgoedbeheer en collega’s die zich bezighouden met aanverwante onderwerpen. Je bent, vanuit de vastgoeddiscipline begaan met energie en aan energie verbonden onderwerpen zoals de energietransitie, verduurzaming van Vastgoedobjecten en het beheer van het energiecontract van de gemeente.
Om in deze rol succesvol te zijn is het noodzakelijk dat je goed op de hoogte bent van ontwikkelingen in de markt en bent je proactief kennis en ontwikkelingen aan het delen met je collega’s.
Je werkt in deze rol nauw samen met verschillende afdelingen en partners binnen en buiten de gemeente aan de volgende, afgebakende taken;

  • Je beheert het gemeentelijk energiecontract en zorgt voor het afsluiten van een nieuw energiecontract, ingaande per 1.1.2025;

  • Je zorgt voor goede, kwalitatieve informatie-uitwisseling tussen Vastgoedbeheer en afdelingen die belast zijn met onderwerpen die aan energie verbonden zijn zoals bijvoorbeeld de energietransitie en de elektrificatie van het wagenpark.

  • Je hebt een adviserende rol in trajecten zoals de aanbesteding van energiemonitoring

  • Je geeft complete en kwalitatief goede adviezen aan collega’s, MT en andere belanghebbenden over actuele thema’s.

We zoeken jou!

  • Bij voorkeur beschik je over een afgeronde hbo of wo opleiding in de richting van vastgoed of bedrijfseconomie.

  • Je bent bekend met de complexiteit van een energiecontract en het bijbehorende inkooptraject binnen een gemeente. Je hebt daarbij een organisatie breed inkooptraject van energie ten minste één keer begeleid.

  • Je hebt ten minste één maal een inkooptraject van een netbeheerder succesvol doorlopen en afgerond. 

  • Je hebt ten minste 2 jaar aantoonbare ervaring in een adviesrol op strategisch niveau binnen een gemeente of de (rijks)overheid. Je bent bekend met het besluitvormingsproces van een politiek-bestuurlijke organisatie en het dit ten minste 2maal zelf begeleid. 

  • Je hebt aantoonbaar ten minste 3 jaar ervaring op het gebied van zowel financieel (project)management en de verschillende fasen van complexe aan vastgoed verbonden projecten ihkv verduurzaming.  

  • Als ideale kandidaat heb je ten minste 3 jaren ervaring in een rol binnen een gemeente waarbij je complexe gegevens hebt geanalyseerd en aantoonbaar effectief hebt samengewerkt met stakeholders binnen multidisciplinaire vastgoed verduurzamingsprojecten.

  • Je hebt ervaring in het leiden van overleggen, structureren van nieuwe werkgebieden en het bevorderen van optimale samenwerking en afstemming. 

Wat bieden wij? 
Het betreft een inhuur opdracht voor een periode van maximaal 9 maanden met een gemiddelde belasting van 8 tot 10 uur per week.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de (Beleids-)adviseur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.