Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2027Uren per week:
8Publicatiedatum:
19 aug 2025Ben jij een ervaren projectprofessional met affiniteit voor het sociaal domein en complexe gedragsvraagstukken? Heb je een scherp oog voor structuur, voortgang en resultaat? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Over het project
Het project Onbegrepen Gedrag richt zich op het verbeteren van de samenwerking en ondersteuning rondom mensen met onbegrepen gedrag. Het project heeft een duidelijke kop en staart en loopt nog 2,5 jaar. Binnen deze periode worden concrete doelen nagestreefd, met een duidelijke fasering en resultaatverplichting.
Als penvoerder ben jij de spil in het project. Je bent verantwoordelijk voor de voortgang, afstemming met betrokken partijen, verslaglegging en het bewaken van de projectstructuur. Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en weet wanneer je moet schakelen met de opdrachtgever of andere stakeholders.
Taken en verantwoordelijkheden:
Coördineren en bewaken van de projectplanning en -doelen.
Opstellen van voortgangsrapportages en projectdocumentatie.
Organiseren en voorzitten van projectoverleggen.
Signaleren van knelpunten en proactief aandragen van oplossingen.
Fungeren als aanspreekpunt voor interne en externe partners.
Wat bieden wij:
Een uitdagende opdracht met maatschappelijke impact.
Flexibiliteit in werktijden en locatie.
Een opdrachtomvang van 8 uur per week voor de duur van 2,5 jaar.
Een professionele en betrokken werkomgeving.
Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact én werkt samen met nuchtere en gezellige collega’s. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer?
Bij ons ervaar je ruimte. Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving.
Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je privé- en werkleven in balans zijn.
Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je écht zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker!
Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek.
Betrokken, behulpzaam én bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 25 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 22 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: De werkzaamheden vinden deels plaats op locatie (bijv. gemeentehuis, zorginstelling) en deels op afstand
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen.
De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).