Directiesecretaresse

Jacob Obrechtlaan 4, 4611 AR Bergen op Zoom, Nederland

Sluit over 10 dagen
60 24 Noord-Brabant

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een ervaren kracht omdat er maar beperkt ruimte is om in te werkenOver gemeente Bergen op ZoomMet 70.000 inwoners en ruim 650 medewerkers zijn we een middelgrote en slagvaardige gemeente. Samen werken we aan uitdagende maatschappelijke en organisatorische vraagstukken. Je krijgt bij ons alle ruimte om te werken aan waardevolle projecten voor onze inwoners. Bergen op Zoom gaat vooruit en samen krijgen we meer voor elkaar.

Dit is werken bij de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariele ondersteuningHet team van secretaresses is onderdeel van de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariele Zaken. Met al onze collegas werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend.Bij het directiesecretariaat verzorgen we de ondersteuning van onze 3 directeuren. Voor deze vacature zijn we specifiek op zoek naar een topsecretaresse voor de directeur Bedrijfsvoering.

Jij maakt echt het verschil!Als Directiesecretaresse ben jij de onmisbare rechterhand van de directeur. Met jouw inzet zorg je ervoor dat de dagelijkse gang van zaken binnen het directieteam soepel en efficient verloopt. Samen met je collegas vormen jullie een hecht team dat ervoor zorgt dat de directie zich kan richten op wat echt belangrijk is. Jullie stemmen werkzaamheden perfect op elkaar af en houden elkaar altijd op de hoogte van alles wat er speelt.

Wat ga je doen?

  • Je beheert de agenda, verzorgt de (digitale) post en bent het vriendelijke eerste aanspreekpunt voor bezoekers.
  • Je organiseert en bereidt vergaderingen en bijeenkomsten tot in de puntjes voor, zowel organisatorisch als administratief.
  • Waar nodig zorg je voor een nauwkeurige verslaglegging en houd je de voortgang van actiepunten scherp in de gaten.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke
    te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten.

  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding.

    Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat- aanbieden

    Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat

  • Bij het gunnen van de opdracht moet er een geldige VOG overlegd kunnen worden. De medewerker moet worden gescreend op de volgende criteria 1. Informatie en 4. Dienstverlening.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO niveau 4 diploma als secretaresse.

  • De aangeboden kandidaat kan uiterlijk 25 augustus 2025 voor 24 uur per week starten.

Wensen en competenties

  • De aangeboden kandidaat heeft ruime recente kennis en ervaring met secretariele en administratieve taken.

  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met het plannen van vergaderingen, afspraken e.d.

  • De aangeboden kandidaat heeft recente kennis en ervaring met verslaglegging.

  • De kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen worden uitgenodigd voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature

  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties aantoonbaar zijn door het geven van voorbeelden.

Organisatie en team

Dit is werken bij de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariele ondersteuningHet team van secretaresses is onderdeel van de afdeling Inkoop, Facilitair en Secretariele Zaken. Met al onze collegas werken we iedere dag aan een goede interne dienstverlening. Onze werkzaamheden zijn zeer uiteenlopend.Bij het directiesecretariaat verzorgen we de ondersteuning van onze 3 directeuren. Voor deze vacature zijn we specifiek op zoek naar een topsecretaresse voor de directeur Bedrijfsvoering.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats in week 34.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

uren:24

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur