Senior functioneel beheerder Gouw-IT

Raadhuisplein 2, 3771 ER Barneveld, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 110,00 8, vanaf 1 mei 2024 16 uur Gelderland

Begindatum:

1 mrt 2024

Einddatum:

20 jun 2024

Uren per week:

8, vanaf 1 mei 2024 16 uur

Publicatiedatum:

6 feb 2024

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Barneveld voert de WOZ en belastingtaken uit in eigen beheer met o.a. gebruikmaking van de softwareapplicatie van Gouw-IT. Het functioneel beheer van de meest recente Gouw-IT belastingapplicatie wordt uitgevoerd door twee informatie specialisten uit het team Belastingen.

We zijn op zoek naar een ervaren functioneel beheerder die per direct beschikbaar is voor minimaal 8 uur per week. Een echte teamspeler, communicatief vaardig en die ook de verbinding kan leggen met de gebruikers van de Gouw-IT belastingapplicatie. Een functioneel beheerder met voldoende kennis en ervaring van de softwareapplicatie van Gouw-IT en aanverwante systemen om samen met de aanwezige informatie specialisten de uitdagingen aan te gaan

Werkzaamheden:

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het beheer van de inrichting van de Gouw-IT applicatie;

  • Beantwoordt vragen en lost problemen op met betrekking tot de werking en het gebruik;

  • Incidenten analyseren en eventueel aanmelden in Topdesk;

  • Je bent hierbij de schakel tussen de gebruikers en de helpdesk van Gouw-IT;

  • Je registreert en bewaakt meldingen en communiceert met gebruikers over de voortgang;

  • Stelt de impact vast van functionele aanpassingen en draagt bij aan het implementeren van deze aanpassingen;

  • Adviseert gebruikers over mogelijkheden van de applicatie in combinatie met de processen;

  • Ondersteuning met implementaties en updates van applicaties. Je test nieuwe functionaliteiten en je let erop dat de applicaties goed blijven functioneren na aanpassingen in de infrastructuur;

  • Past de documenten binnen Gouw-IT aan;

  • Jij maakt overzichten, bouwt en onderhoud rapportages en maakt query’s op de database van Gouw-IT bijvoorbeeld over de kadastrale volledigheid, status van bezwaarschriften, taxaties of van objecten etc.

Verantwoordelijkheden
Zie opdracht omschrijving.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2024 tot en met 30 april 2024 voor 8 uur per week. Vanaf 1 mei 2024 is de kandidaat inzetbaar voor 16 uur in de week en kan optioneel worden verlengd met 16 uur per week vanaf 21 juni 2024. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend

Eisen

  • Je voegt een cv van maximaal 3 pagina’s A4 toe. In de cv neem je privé e-mailadres en mobiel telefoonnummer van de kandidaat op. De kennismakinggesprekken vinden fysiek op het gemeentehuis plaats. De kandidaat die wordt geselecteerd, wordt gevraagd een VOG te overleggen.

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel- of applicatiebeheerder.

  • Aantoonbare kennis van de werkprocessen binnen Belastingen: heffen, innen, kwijtschelden, gegevensbeheer, taxatie en WOZ (benoem dit duidelijk in het cv).

  • Aantoonbare kennis van koppelingen zoals de BRK, BRP en LV WOZ (benoem dit duidelijk in het cv).

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met de software van Gouw-IT.

  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met Gouw 7 R2 bij een gemeentelijke organisatie.

Wensen

  • Aantoonbaar gevolgde cursussen, bijblijfdagen of opleidingen op het gebied van WOZ-gegevensbeheer en taxatie (bijvoorbeeld opleiding WOZ-medewerker en Gegevensbeheer). (30%)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met Gouw-IT in de afgelopen 7 jaar. (20%)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met SQL en bevragen van databases (benoem dit duidelijk in het cv) (20%)

  • Aantoonbare kennis en technisch inzicht van de gegevensverzamelingen/datamodellen (benoem dit duidelijk in het cv) (10%)

  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren en instrueren ten behoeve van Gouw-IT. (20%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 25 34 02 02 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdrachtadviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdrachtadviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.