thumbnail
thumbnail

Procesregisseur preventie met gezag

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Sluit over 4 dagen
€ 100,00
16 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

7 jun 2024

Opdracht omschrijving
Als Procesregisseur - Preventie Met Gezag (PMG) ben je verantwoordelijk voor het coördineren en regisseren van processen binnen het zorg- en veiligheidshuis in de regio Arnhem, met een focus op persoonsgerichte aanpak. Je werkt samen met een divers netwerk van partners om integrale oplossingen te bieden voor complexe problematiek op het gebied van zorg en veiligheid. PMG werkt zowel preventief als repressief.

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau, aangevuld met relevante ervaring binnen het zorg- en veiligheidsdomein, bij voorkeur in een vergelijkbare functie binnen een zorg en veiligheidshuis.

  • Je bent resultaatgericht, hebt een sterk omgevingsbewustzijn en beschikt over bestuurlijke sensitiviteit. Je bent in staat om effectief samen te werken en te verbinden binnen de Arnhemse context en geeft hiermee uitvoering aan de aanbevelingen van het onderzoek ‘Misdadige invloed’ van bureau Beke.

  • Je hebt aantoonbare ervaring met persoonsgerichte aanpak (PGA) op het gebied van jeugd en bent in staat om op creatieve wijze regie te voeren over complexe casuïstiek met lokaal maatwerk.

  • Je hebt uitstekende coachings- en supervisievaardigheden, en bent in staat om casusregisseurs te begeleiden en te ondersteunen in hun werkzaamheden.

  • Je hebt affiniteit met het koppelen van strafrecht, bestuursrecht en civielrecht en bent bereid om nieuwe interventies te verkennen en te implementeren, met oog voor efficiëntie en effectiviteit.

  • Je bent flexibel, stressbestendig en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden.

  • Werkervaring in Arnhem en met ketenorganisaties van het zorg en veiligheidshuis is een pre

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende functie binnen een dynamische en innovatieve werkomgeving, waarbij je een significante bijdrage kunt leveren aan de persoonsgerichte aanpak van complexe problematiek op het gebied van zorg en veiligheid.

  • Een professioneel en gedreven team van collega's, waarbinnen ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei.

  • Mogelijkheden tot bijscholing en training om jouw kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen.

  • Een inspirerende werkomgeving waarin jouw expertise en creativiteit worden gewaardeerd en gestimuleerd.

Waar ga je werken? 
PMG is een programma waarvan afdeling veiligheid gemeente Arnhem opdrachtgever is, echter, je werkplek zal het zorg en veiligheidshuis zijn.

Zorg en Veiligheidshuis regio Arnhem

Het zorg en veiligheidshuis regio Arnhem heeft een regionale functie t.b.v. de  gemeenten waarmee ze samenwerkt en is gepositioneerd binnen de gemeente Arnhem. Betreft een netwerksamenwerking tussen straf- en zorgpartners en gemeenten op convenantbasis. Daarin komen zij tot een geregisseerde ketenoverstijgende slagvaardige persoonsgerichte aanpak van complexe problematiek. De aanpak is erop gericht om de persoon het best mogelijke perspectief te bieden en criminaliteit, recidive en maatschappelijke uitval te voorkomen of te verminderen. Wanneer reguliere inzet van partners binnen de eigen keten (zorg of straf) niet meer werkt zoeken de ketenpartners in een vroeg stadium passende samenwerking. Dit om de complexe problematiek zoveel mogelijk te beperken of zelfs voor te zijn.

Arnhem 
Arnhem is met meer dan 166.000 inwoners de 12e gemeente van het land. Een diversiteit aan inwoners maakt de stad tot wat ze is. Arnhem is een gemeente waar de stedelijke dynamiek, de natuurrijke leefomgeving en economische kracht elkaar versterken. Wij kennen een rijke historie en zijn de hoofdstad van de provincie Gelderland. Bij de gemeentelijke organisatie werken ongeveer 1200 betrokken en bevlogen medewerkers die zich iedere dag inzetten voor de stad, de inwoners, bezoekers, bedrijven en instellingen. 

Verantwoordelijkheden
Belangrijke taken zijn onder meer het opstellen van integrale probleemanalyses, het ontwikkelen van casusstrategieën en het organiseren van doorzettingsmacht bij betrokken partijen. Je coacht en superviseert casusregisseurs en zorgt voor een effectieve uitvoering van persoonsgerichte aanpak (PGA), waarbij lokale maatwerkoplossingen centraal staan. Tevens is het jouw verantwoordelijkheid om nieuwe en bestaande interventies te coördineren en te evalueren, waarbij je durft te experimenteren met innovatieve benaderingen onder begeleiding van experts.

De kandidaat is inzetbaar vanaf zo spoedig mogelijk tot en met 30-06-2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente. Sjabloon : CV template Algemeen 1.6.doc

  • Eis 2. De kandidaat heeft een afgeronde HBO opleiding. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.

  • Eis 3. Werkervaring: De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring binnen het zorg- en veiligheidsdomein. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).

  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Je bent flexibel, stressbestendig en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent een verbinder en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

  • Eis 5. Hierbij verklaar ik akkoord te gaan met opdracht specifieke voorwaarden. Zie bijlage OSV Gemeente Arnhem. Tevens ga ik ook akkoord met de algemene voorwaarden van broker Headfirst (www.headfirst.nl). Sjabloon : OSV Gemeente Arnhem.pdf

  • Gesprekseis: De interviews zullen plaatsvinden op 11 juni in de ochtend tussen 08.30 uur en 11.30 uur. fysiek op locatie of via MS Teams. Het is belangrijk dat de aangeboden kandidaat beschikbaar is op die datum en tijdstip voor een evt. gesprek.

Wensen

  • Wens 1. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring binnen het zorg- en veiligheidsdomein. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (30%)

  • Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring in een vergelijkbare functie in een regisserende rol binnen een zorg en veiligheidshuis. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (30%)

  • Wens 3. Werkervaring: Je hebt aantoonbare ervaring met persoonsgerichte aanpak (PGA) op het gebied van jeugd en bent in staat om op creatieve wijze regie te voeren over complexe casuïstiek met lokaal maatwerk. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (15%)

  • Wens 4. Ervaring: Je hebt affiniteit met het koppelen van strafrecht, bestuursrecht en civielrecht en bent bereid om nieuwe interventies te verkennen en te implementeren, met oog voor efficiëntie en effectiviteit. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (15%)

  • Wens 5. Werkervaring: Je hebt aantoonbare werkervaring in regio Arnhem met ketenorganisaties van het zorg en veiligheidshuis. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Procesregisseur preventie met gezag die deze organisatie zoekt?