Begindatum:
18 mrt 2024Einddatum:
18 mrt 2025Uren per week:
16-32Publicatiedatum:
12 feb 2024Opdracht omschrijving
Gastvrij, zorgen voor elkaar, en maatschappelijke betrokkenheid. Het verzorgen van een veilig onderkomen, onder andere voor vluchtelingen die op de vlucht zijn voor de oorlog in Oekraïne, kenmerkt deze functie.
Kom jij ons versterken?
Aanleiding:
Er zijn nog steeds vluchtelingen die vanuit Oekraïne komen en die in ons land veiligheid en onderdak zoeken. Ook in de gemeente Apeldoorn zetten we ons in om hen op te vangen in onze mooie groene omgeving. We leven mee met hen die op de vlucht zijn of vechten in de oorlog in Oekraïne. De gemeente biedt waar mogelijk hulp, naast initiatieven van inwoners of maatschappelijke en religieuze organisaties. Als projectleider ben je hierin verantwoordelijk voor de realisatie en het in goede banen leiden van de tijdelijke huisvesting.
Daarnaast spelen andere vraagstukken rondom de inzet van tijdelijke huisvesting, onder andere voor de tijdelijke opvang van dak- en thuislozen i.v.m. een verbouwingsopgave in het huidige pand Omnizorg.
Je hebt de interesse, competenties en bevlogenheid om je voor bovenstaande opgaven in te zetten.
Je bent pragmatisch en positief en denkt in kansen i.p.v. beperkingen. Waar nodig schakel je collega’s en of externen in om uitvoering te kunnen geven aan vraagstukken die jouw capaciteit of specialistische expertise te boven gaan.
Verantwoordelijkheden
De oplossingsrichtingen voor de tijdelijke huisvesting moeten nog verder geïnventariseerd en onderzocht worden. Soms zien we mogelijkheden in bestaande panden, soms ook moet gedacht worden aan het inzetten van (nood)units. Jouw rol om locaties te onderzoeken op kansen en mogelijkheden, en dat te vertalen naar kosten en tijd, is hierin van groot belang.
Indien een locatie als kansrijk wordt geacht, zal je inzet zich richten op:
Begeleiden beoogde aanpak van de locatie (PvE)
Offerte/aanbesteding en opdrachtverlening begeleiden
Vergunningstrajecten en voorbereiding begeleiden
Toezien op uitvoering (kwaliteit), planning en kosten
Oplevering en ingebruikname
Je bent in staat om projectmatig en gestructureerd te werken met een hands on mentaliteit. Je weet de weg in de wereld van tijdelijke huisvesting en kunt dergelijke vraagstukken zelfstandig en projectmatig oppakken.
Je weet je naar buiten toe als professionele zakelijk opdrachtgever te presenteren. Je bent zelfstandig, klantvriendelijk, flexibel en proactief.
Je bent kostenbewust, houdt financieel overzicht en bewaakt de voortgang van het traject.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 18 maart 2024 tot en met 18 maart 2025 voor 16-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.
De kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring in tijdelijke huisvestingsvraagstukken van initiatieffase tot en met de realisatiefase, daarbij inbegrepen ervaring met: - Inventariseren, beschouwen en wegen (adviseren) van mogelijke locaties - Aansturen van een ontwerp- of bouwteam - Aanbesteden van de adviesdiensten (architect en/of adviseurs) en werken (verbouw of units) die nodig zijn voor de huisvestingsopgave - Begeleiden tijdens de uitvoering. De voornoemde eis dient te blijken uit het ingediende cv.
De kandidaat dient binnen 8 weken na aanvang werkzaamheden een VOG te overleggen, uitgaand van Algemeen Screeningsprofiel Informatie Functieaspecten 11, 12 en 13. De VOG mag niet ouder zijn dan zes maanden.
De inschrijver mag maximaal 2 kandidaat aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 23 februari 9:00 uur ingediend worden.
Wensen
De kandidaat heeft een ruimte werkervaring als Projectleider tijdelijke huisvesting. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - Onvoldoende (1 punt); - Matig (2 punten); - Voldoende (3 punten); - Ruim voldoende (4 punten); - Goed (5 punten). (60%)
De kandidaat heeft werkervaring binnen een gemeente en/of een overheid gelieerde partij. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - De kandidaat heeft geen ervaring binnen een gemeente en/of een overheid gelieerde partij (0 punten). - De kandidaat heeft 1 tot 3 jaar ervaring binnen een gemeente en/of een overheid gelieerde partij (3 punten). - De kandidaat heeft 3 of meer ervaring binnen een gemeente en/of een overheid gelieerde partij (5 punten). (20%)
De kandidaat heeft gedegen kennis en competenties binnen het vakgebied. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - Onvoldoende (1 punt); - Matig (2 punten); - Voldoende (3 punten); - Ruim voldoende (4 punten); - Goed (5 punten). (20%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.