thumbnail
thumbnail

Inhuur handhavingsjurist Bouw- en woningtoezicht

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00
32-36 uur Gelderland

Begindatum:

1 nov 2024

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

32-36 uur

Publicatiedatum:

25 sept 2024

Omschrijving van de opdracht
De gemeente Apeldoorn is op zoek naar een handhavingsjurist Bouw- en woningtoezicht. Jurist bouw- en woningtoezicht is jouw passie en kent geen geheimen voor je. Nieuwe ontwikkelingen maak jij je eigen en je weet deze door te voeren in de praktijk. Zelfstandig werken maar ook samen met collega’s? Voor jou geen probleem, jij bent zelfstandig maar ook een teamplayer. Je deelt je kennis met je collega’s en bent verantwoordelijk voor het gehele handhavingstraject.

Informeel waar het kan, formeel waar het moet

Je komt te werken in een afdeling, die bestaat uit ongeveer 80 collega's, die hard werkt aan het technisch toetsen van bouwplannen en op het handhaven van regels in de bebouwde ruimte en onbebouwde ruimte. Een afdeling die zich aan het voorbereiden is op de komst van nieuwe wetgeving. Genoeg uitdaging voor jou en jouw afdeling dus!

Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het gehele handhavingstraject.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2024 tot 1 november 2025 voor 32 - 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) keer zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De Opdrachtgever heeft het recht om de overeenkomst binnen de verlengingsperiode op te zeggen met een opzegtermijn van 1 maand.

Eisen

  1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

  2. De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding Rechten. Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.

  3. De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar relevante en aantoonbare werkervaring. Voorgenoemde dient te blijken uit het cv.

  4. Opdrachtnemer vraagt een VOG-P aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. De opdrachtnemer verstrekt deze VOG-P aan opdrachtgever. De medewerker dient in het bezit te zijn van de VOG-P bij aanvang van de werkzaamheden bij Opdrachtgever. Als de VOG-P 8 weken na aanvraag niet is toegekend, dan kan de medewerker niet starten en wordt de overeenkomst beëindigd. De kosten voor de VOG-P mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

  5. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 7 oktober 2024 8.30 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

Wensen

  1. De kandidaat heeft minimaal twee jaar werkervaring bij een gemeente. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - De kandidaat beschikt over minder dan twee (2) jaren relevante werkervaring bij een gemeente (0 punten). - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een <50.000 inwoners gemeente (1 punt). - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een 50.000+ inwoners gemeente (3 punten). - De kandidaat beschikt over twee (2) of meer jaren relevante werkervaring bij een grotere gemeente (100.000+ inwoners gemeente) (5 punten) - 40%

  2. De kandidaat voldoet aan de functie-eisen die gesteld zijn in de opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - Onvoldoende (1 punt). - Matig (2 punten). - Voldoende (3 punten). - Ruim voldoende (4 punten). - Goed (5 punten) - 40%

  3. De kandidaat heeft goede kennis van het vakgebied en handelt de dossiers zelfstandig af. Beoordeling: Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv + een korte motivatie. - Onvoldoende (1 punt). - Matig (2 punten). - Voldoende (3 punten). - Ruim voldoende (4 punten). - Goed (5 punten) - 20%

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Inhuur handhavingsjurist Bouw- en woningtoezicht die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.