thumbnail
thumbnail

Hoofd boekhouding gemeente Apeldoorn

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 125,00
16-24 Gelderland

Begindatum:

1 jul 2023

Einddatum:

1 mei 2024

Uren per week:

16-24

Publicatiedatum:

25 mei 2023

Omschrijving van de opdracht
In verband met ziekte zijn we op zoek naar een Hoofd Boekhouding. Het Hoofd Boekhouding is eerste aanspreekpunt voor het MT bij vragen over de administratieve (on)mogelijkheden. Hij/zij coördineert de P&C-cyclus en is in die rol voorzitter van het P&C-team. Als ervaren financial is het Hoofd Boekhouding bekend met de financiële regelgeving, heeft veel administratieve kennis en kan deze inzetten vanuit een concernblik. Hij is aanspreekpunt bij complexe administratieve vragen en hakt hierop knopen door. Het Hoofd Boekhouding voelt zich verantwoordelijk voor de inrichting van de financiële administratie.

Deze functie wordt momenteel al ingevuld door een inhuurkracht. Deze kandidaat wordt tevens gevraagd op deze nieuwe opdracht te reageren.

Coördineren P&C-Cyclus

Beheren financiële administratie

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli 2023 tot 1 mei 2024 voor 20 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Minimaal WO opleiding in de richting financiën/bedrijfseconomie

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een financiële functie bij een decentrale overheid.

  • Bereid om zowel thuis te werken als naar kantoor te komen (in overleg)

  • Binnen 8 weken dient een geldige VOG te kunnen worden overlegd.

Gunningscriteria

  • Kennis van gemeentelijke administratie

  • Ervaring in financiële functie bij decentrale overheid

  • Gediplomeerd registeraccountant

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Hoofd boekhouding gemeente Apeldoorn die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.