Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Zeker als je gewend bent om opdrachten als zzp-er uit te voeren, lijkt het bruto maandsalaris wellicht wat laag. Echter zijn dit de voordelen voor jou:
Er wordt 8% vakantiegeld over het bruto maandsalaris uitbetaald.
Het bruto maandsalaris wordt doorbetaald ook bij ziekte.
Je bouwt vakantieuren op over de uren die je werkt, waardoor je tijdens opname van je vakantieuren je salaris krijgt doorbetaald.
Opdracht Overheid draagt sociale verzekerings-premies voor je af, die recht geven op een ww-uitkering indien van toepassing, of op een ziektewetuitkering bij onverhoopte arbeidsongeschiktheid.
Je krijgt indien gewenst een laptop, telefoon en simkaart van ons tot je beschikking.
Je kunt deelnemen aan de personeelsactiviteiten van Opdracht Overheid.
Collectiviteitkorting voor de Zorgverzekering bij CZ.
Personeelskorting bij Centraal Beheer op verschillende verzekeringen.
De stad groeit en de druk op de openbare ruimte neemt toe. Binnen V&OR speelt Team Stadsdeelregie een cruciale rol in het integraal aansturen van werkzaamheden in de boven- en ondergrondse ruimte. De teamleider geeft richting aan een team dat zich beweegt in een complex speelveld tussen uitvoering, beleid, bewoners en partners zoals Stadswerken, Stadsbeheer en het Stadsloket. Als tijdelijk teamleider stuur je het team Stadsdeelregie aan tijdens een zwangerschapsverlof. Je werkt nauw samen met andere teamleiders, de afdelingsleiding en externe partners. Je zorgt voor stabiele teamdynamiek, resultaatgerichte sturing en zet in op ontwikkeling en samenwerking over afdelingen heen. De opdracht vraagt om iemand die snel schakelt tussen strategisch denken en praktisch handelen. Iemand die het team verder helpt in de verdere professionalisering en het werken in de driehoek: gebruik, ruimte en middelen. De continuiteit van het team komt in het gedrang door het zwangerschapsverlof van de vaste teamleider. Intern is er geen vervanger beschikbaar met voldoende senioriteit op schaal 13-niveau. De lopende ontwikkelopgave binnen Team Stadsdeelregie gericht op samenwerking in de driehoek, gedragsverandering en integraliteit vraagt om stevig leiderschap en ervaring in transities. De tijdelijke kracht moet direct inzetbaar zijn, met kennis van gemeentelijke structuren en ervaring met veranderaanpakken. Externe inhuur waarborgt de voortgang van teamontwikkeling en de afdelingsdoelen binnen V&OR.
Werkzaamheden
Leidinggeven aan het team Stadsdeelregie: sturen op resultaten en ontwikkeling.
Coachen en ondersteunen van medewerkers, met oog voor rolverdeling en individuele kwaliteiten.
Strategisch bijdragen aan de ontwikkeling van de afdeling, gericht op integraliteit en samenwerking.
Regie voeren op de uitvoering van werkzaamheden in de openbare ruimte.
Samenwerken met collegas uit andere teams binnen V&OR en met externe partners (zoals stadsdelen en regionale overheden).
Eisen
De aangeboden kandidaat is in de afgelopen 2 jaar niet in loondienst geweest bij de gemeente Amsterdam.
De kandidaat van de voorlopig winnende Inschrijver (voornemen tot gunnen opdracht) moet op het moment van de start van de opdracht in loondienst zijn van de Inschrijver voor minimaal het aantal uren en de looptijd van de opdracht (incl. eventuele verlengingen).
Het cv van de kandidaat is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een wo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare leidinggevende ervaring (opgedaan in de laatste 10 jaar) in een complexe omgeving. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft 5 jaar werkervaring (opgedaan in de laatste 10 jaar) met het aansturen van professionals zowel binnen een G4 gemeente als in het bedrijfsleven. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft werkervaring met het aansturen van medewerkers in een domein van verkeer en openbare ruimte. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft ervaring met stedelijke opgaven op het snijvlak van beleid en uitvoering op straat. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare veranderkracht en ervaring met het verbeteren van processen op een agile en lean manier en kan daarbij teams meenemen in de verandering in een complexe omgeving. Dit dient duidelijk uit te blijken uit het cv.
Wensen en competenties
Wensen
De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de laatste 10 jaar) met het coachen en begeleiden van professionals zowel op persoonlijk vlak als vakmanschap in een complexe omgeving. Het aantal jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv.
Competenties
De aangeboden kandidaat heeft een topsportmentaliteit. Resultaatgericht en mentaal weerbaar. Blijft onder druk gefocust op doelen, leert van feedback, herstelt snel bij tegenslagen en inspireert anderen tot verbetering.
Organisatie en team
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
De opdrachtgever(s)
De rve Verkeer & Openbare Ruimte (V&OR) is een van de 13 rve s met 284 medewerkers binnen het Cluster Ruimte en Economie. V&OR draagt zorg voor de bereikbaarheid, de veiligheid en de kwaliteit van de openbare ruimte in Amsterdam. Zij werkt aan een stad die bereikbaar is op alle niveaus (internationaal, nationaal, regionaal, stedelijk en lokaal). Daarbij wordt gestuurd op het beste resultaat voor de gebruiker tegen de laagste maatschappelijke kosten en risicos. Onderdelen daarvan zijn het efficient beheren van stedelijke assets, het optimaal benutten van het integrale verkeer- en vervoerssysteem en het opdrachtgeverschap van projecten.
Gespreksinformatie
Startdatum: 01-11-2025
Einddatum: 29-05-2026
Werklocatie: Weesperplein, 8, 1018XA, AMSTERDAM
Planning interviews: n.t.b. zsm
Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview.
Overige informatie
Benodigd aantal professionals:
Optioneel tot verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
Deadlines: Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.
Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van de externe administratieve broker. De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag.
Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.
Bijgesloten overeenkomst (4) is van toepassing op deze aanbesteding. Bijlage 5 Integriteits- en geheimhoudingsverklaring, is op deze overeenkomst van toepassing.
Inschrijver heeft bij het kwalificeren (toelating) voor het Dynamisch Aankoop Systeem (externe administratieve broker) van de gemeente haar bedrijfsgegevens almede de Uniforme Europees Aanbestedingsdocument (UEA), het uittreksel van de Kamer van Koophandel en de bedrijfsverzekeringspolis ingediend. In paragraaf 2.4.1 en 2.4.2 van de Leidraad Externe Inzet gemeente Amsterdam (AFI-2023-0360) is hierover informatie en bepalingen opgenomen. Alle in de externe administratieve broker ingevulde bedrijfsgegevens alsmede de UEA, de meest recente versie van het uittreksel van de Kamer van Koophandel en de bedrijfsverzekeringspolis dienen bij het indienen van deze offerte up-to-date te zijn. De handelsnaam en relatienummer die op het ingediende uittreksel van de Kamer van Koophandel vermeld staat en waarmee de leverancier zich inschrijft voor kwalificatie, dient te corresponderen met de facturerende organisatie. Na het indienen van een offerte op een opdracht kan dit niet meer gewijzigd of aangepast worden.
Uit het huidige uittreksel van Kamer van Koophandel van Inschrijver blijkt dat Inschrijver meer dan een (1) medewerker (werkzame personen) in loondienst heeft. Inschrijver toont dit aan door het indienen van een recent (maximaal 12 maanden oud op moment van Inschrijving op deze Opdracht) uittreksel van de Kamer van Koophandel van Inschrijver. Indien Inschrijver niet voldoet aan deze eis zal Inschrijving terzijde worden gelegd.
Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI Leverancier bevestigt hier naar te handelen.
Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Om te controleren of deze registratie voor u van toepassing is doe de Waadi check: Waadi check Voor meer informatie kijk op: Kvk uitlenen van personeel.
U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Voor een objectieve referentie mag de inschrijver zichzelf niet als referent opgeven. Let op: de referent dient op de hoogte te zijn.