Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Subsidies-, Inkoop- en Juridisch Bureau Sociaal - Inkoopadviseur strategisch

Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 32-36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 aug 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

15 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
De strategisch Inkoopadviseur sociaal domein is een proactieve, integere, zelfstandige en verantwoordelijke en analytische vakspecialist die door zijn/haar werk in staat is in grote mate een bijdrage te leveren aan de organisatie- en concerndoelstellingen binnen gestelde kaders en wetgeving.

Werkzaamheden
Hij/zij neemt initiatief om processen in gang te zetten en stuurt projectleden actief aan en helpt waar nodig met realisatie. Hij adviseert actief de teammanager en organisatieonderdelen binnen het Cluster over inkoopmogelijkheden en kansen, maar ook over risico’s voor het cluster en weet deze met gedegen analyses te onderbouwen. Je bent ervaren in vertalen van inkoopstrategie naar praktijk, onderhandelen en gesprekken voeren met leveranciers, je weet vraag en aanbod op de juiste wijze samen te brengen. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
De directie SIS is dé partner binnen de gemeente op het gebied van inkoop en subsidies van het cluster Sociaal van de gemeente Amsterdam. Met circa 200 medewerkers werken wij hard om de zorg en sociale voorzieningen in de stad toegankelijk bereikbaar en kwalitatief hoogstaand te houden voor alle Amsterdammers. SIS stuurt daarbij op transparante samenwerking met haar partners en manieren om de ambities van het sociaal domein nog slimmer en effectiever te realiseren.. Wij hebben naast inhoudelijke expertise over de opgaven ervaring in project- en contractmanagement. Met grote ambitie voor de stad adviseren en sturen wij projecten van idee tot en met de uitvoering. Vakinhoudelijke expertise en betrouwbaarheid en een ambitie op doorontwikkeling zijn onze kracht.

In haar rol als Lead Buyer van de Gemeente Amsterdam zorgt SIS voor een slimme en efficiënte manier van inkoop en realisatie voor de burger van Amsterdam. Optimalisatie van de samenwerking met de markt staat daarbij hoog op de agenda. Innovatie op het gebied van inkoop en aanbesteden daarmee ook. Wij zijn de schakel met de markt (leveranciers, aanbieders) en we willen deze markt op een zo goed mogelijke manier inzetten.

Team Inkoop & contractmanagement
Je maakt onderdeel uit van een vriendelijk team met hardwerkende professionals waar een goede werksfeer heerst. Het continu leren en verbeteren van onze contracten en aanbestedingsprocedures om bijvoorbeeld innovatie of samenwerking te bevorderen en de samenwerking met onze opdrachtnemers te bevorderen rekenen wij tot ons dagelijkse speerpunten. Daarbij werken wij heel nauw samen met onze collega’s in de stad.

Kennis

  • Eis - CV toevoegen
    U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  • Eis - Werk- en denkniveau
    De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende mbo/hbo diploma.

  • Eis - Toevoegen motivatie
    Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.

  • Eis - NEVI
    De aangeboden kandidaat heeft kennis van inkoop op tactisch niveau (NEVI 1 e/o NEVI 2 of gelijkwaardig).

Ervaring

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar zelfstandige inkoopervaring in een 200.000 + Gemeente, ook met het (zelfstandig) begeleiden van Europese aanbestedingen (als inkoopadviseur of een vergelijkbare functie).

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met Mercell Source To Contract.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft ervaring met specialismes in domein Werk, Inkomen en Participatie.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft ervaring met projectmatig werken (samenwerken in MSTeams).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.