Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
10 apr 2026Publicatiedatum:
30 okt 2025Je hebt actief bijgedragen aan het terugdringen van verzuimreductie middels het nemen van initiatieven in verzuimprojecten bij complexe organisaties met een diverse personeelsbestand waarbij er een hoge klanttevredenheid is bereikt.
Je bent wekelijks zichtbaar aanwezig bij de business om te voelen wat er speelt en leeft binnen een directie. Naast het reguliere curatieve adviseren van leidinggevende op verzuimcasuïstiek vragen we jou om rode draden die bijdrage aan het verzuim te signaleren en per kwartaal met een door jou op te stellen rapportage te presenteren binnen het MT. En daarin bespreek je ook de misschien wat lastigere te bespreken zaken die je hebt gesignaleerd. Bijvoorbeeld de ervaren veiligheid binnen teams. In de bila's met de aan jou gekoppelde leidinggevende, kan je casuïstiek bespreken en hoe je meer impact kan maken. Ondanks dat je tijdelijk bent, wordt je echt onderdeel van ons team. En daarbij verwachten we dat je aanwezig bent bij onze niet hybride teamoverleggen in de buurt van Weesperplein; net als je circa 20 collega adviseurs.
Werkzaamheden:
Helpen bij het opstellen preventieve duurzame aanpak binnen directies;
Adviseren op een duurzame preventieve aanpak;
Onze providersboog en Amsterdam Fit programma bekend houden in de directies.
De aangeboden kandidaat heeft ervaring in een complex bestuurlijke organisatie en bij een G4 gemeente. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met AFAS. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
De aangeboden kandidaat is bereid te reizen binnen de stad Amsterdam naar verschillende directies en is minimaal de helft van de tijd op locatie. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
Omgevingsbewustzijn
Samenwerken
Relatiebeheer
Initiatief
Resultaatgerichtheid
Overtuigingskracht
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.
Het team Vitaliteit telt circa 65 mensen en valt onder de afdeling P&O en kent naast het subteam Verzuim ook de subteam Arbo en het Subteam Steunpunt Agressie & Geweld. Het team verzuim kent circa 24 collega's en werkt door de gehele stad. De standplaats voor de adviseurs verzuim is de Voormalige Stadstimmertuin naast het Weesperplein.
Planning interviews: Zo snel mogelijk na sluiting. Kandidaten dienen hiervoor tijd te reserveren in de agenda.
Kandidaten dienen beschikbaar te zijn voor een interview.
Verlengingsopties: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden.
Werklocatie: Voorm Stadstimmertuin, 4, 1018ET, AMSTERDAM
De gemeente nodigt u uit om een offerte in te dienen voor deze opdracht. De opdracht wordt uitgevoerd onder leiding en toezicht van de gemeente en is beoordeeld als een opdracht die door de Inschrijver wordt ingevuld. Inschrijver voldoet minimaal aan het feit dat Inschrijver: Loonbelasting en werknemerspremies afdraagt (en hiermee verzekerd is binnen het sociale stelsel) voor de betreffende kandidaat die de opdracht uitvoert; Een werkgeversgezag heeft tussen Inschrijver en kandidaat (die de opdracht uitvoert); Voldoet aan alle werkgeversverplichtingen, zoals 2 jaar doorbetalingsverplichting bij ziekte, de Wet Poortwachter of de WAADI. De gemeente kan Inschrijver verzoeken om schriftelijk aan te tonen dat Inschrijver voldoet aan bovenstaande punten.
Voor uitgebreidere functieomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria kandidaat'.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.
Bijgesloten overeenkomst (4) is van toepassing op deze aanbesteding. Bijlage 5 Integriteits- en geheimhoudingsverklaring, is op deze overeenkomst van toepassing.
De handelsnaam en relatienummer die op het ingediende uittreksel van de Kamer van Koophandel vermeld staat en waarmee de leverancier zich inschrijft voor kwalificatie, dient te corresponderen met de facturerende organisatie. Na het indienen van een offerte op een opdracht kan dit niet meer gewijzigd of aangepast worden. Uit het huidige uittreksel van Kamer van Koophandel van Inschrijver blijkt dat Inschrijver meer dan een (1) medewerker (werkzame personen) in loondienst heeft. Inschrijver toont dit aan door het indienen van een recent (maximaal 12 maanden oud op moment van Inschrijving op deze Opdracht) uittreksel van de Kamer van Koophandel van Inschrijver. Indien Inschrijver niet voldoet aan deze eis zal Inschrijving terzijde worden gelegd.
Leverancier dient te handelen namens de bepalingen zoals opgenomen in artikel 8 van de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs (WAADI). Voor meer informatie zie: artikel 8, wet WAADI Leverancier bevestigt hier naar te handelen. Om arbeidskrachten ter beschikking te stellen voor Gemeente Amsterdam dient uw organisatie in het kader van de wet Waadi geregistreerd te staan bij de Kamer van Koophandel. Voor meer informatie kijk op: Kvk uitlenen van personeel.
U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Om de objectiviteit van de referentie te waarborgen, mag de organisatie die een offerte indient zichzelf of een medewerker niet als referent opgeven. Let op: de referent dient op de hoogte te zijn.
Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender.
Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).
De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.