Beste Leverancier,
De gemeente Amsterdam nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze offerteaanvraag. Deze aanvraag betreft een opdracht.
Informatie aanvraag
Met onderstaande kenmerken willen wij u een snelle eerste indruk geven over de offerteaanvraag. Hiermee kunt u direct bepalen of deze offerteaanvraag interessant is voor u en u wilt overgaan tot het opmaken van een offerte.
Startdatum: 26-06-2025
Einddatum: 31-12-2025
Optioneel tot verlenging: Ja
Aantal uren gemiddeld per week: 3 * 18 tot 36 uur (3FTE totaal)
Aantal kandidaten dat u mag aanbieden: 2
Aantal kandidaten op interview: 6
Planning interviews: Direct na vrijval worden de aanbiedingen gewogen en wordt contact opgenomen met de leveranciers. Indien een kandidaat in de week na de sluiting beperkt beschikbaar is voor een interview via MSTeams gelieve in de motivatie de mogelijke contactmomenten te benoemen. Gunning is uiterlijk 14 dagen na sluiting.
Voor een uitgebreidere opdrachtomschrijvingen verwijzen wij u naar de vragenlijst 'informatie en criteria opdracht waarvoor ook kandidaat' worden aangeboden.
Deadlines
Voor deze offerteaanvraag gelden een aantal belangrijke deadlines. Graag verwijzen wij u hiervoor naar het kopje 'Planning'.
Let op! Stel uw vraag via de 'Vraag & Antwoord-module' van Mercell.
De Nota van Inlichtingen wordt uiterlijk de werkdag na de bovengenoemde datum verstrekt. De wervingsadviseur kan besluiten om een vraag eerder te beantwoorden.
Zolang deze offerteaanvraag openstaat heeft u als leverancier alleen met het Team Tijdelijke Externe Inzet contact over deze aanvraag. Op deze offerteaanvraag zijn de door u eerder geaccepteerde leidraad en voorwaarden van toepassing.